plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۰
کد مطلب : ۴۱۰۱۴

ترور دو تن از فرماندهان جبهه خلق فلسطین در حمله رژیم صهیونیستی به بیروت

جبهه خلق برای آزادی فلسطین اعلام کرد که در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به ساختمانی مسکونی در مرکز ضاحیه جنوبی بیروت دو تن از فرماندهان این گروه به شهادت رسید.
ترور دو تن از فرماندهان جبهه خلق فلسطین در حمله رژیم صهیونیستی به بیروت
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، جبهه خلق برای آزادی فلسطین روز دوشنبه خاطرنشان کرد: در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به ساختمانی مسکونی در منطقه الکولا در مرکز ضاحیه جنوبی بیروت، 3 نفر از جمله دو فرمانده این جبهه به شهادت رسیدند.

جبهه خلق تاکید کرد که محمد عبدالعال عضو دفتر سیاسی و مسئول دایره امنیتی و نظامی، عماد عوده عضو دایره سیاسی جبهه خلق و فرمانده نظامی آن در لبنان و عبدالرحمان عبدالعال در این حمله به شهادت رسیدند.

همچنین در این حمله شدید 10 تن دیگر نیز زخمی شدند.

منابع خبری خاطرنشان کردند پس از شنیدن صدای انفجار دودی از جنوب غرب بیروت به آسمان بلند شد.
واکنش جهاد اسلامی به هدف قرار دادن رهبران جبهه خلق

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای شهادت 3 عضو جبهه خلق برای آزادی فلسطین در راه قدس در حمله دشمن نازی صهیونیستی به بیروت را تبریک و تسلیت گفت.

این جنبش خاطرنشان کرد که این جنایت وحشیانه دشمن صهیونیستی به معنی تشدید خطرناک جنایات خود و بیانگر اصرار این رژیم بر هدف قرار دادن مقاومت در هر مکانی بدون کوچکترین اعتنایی به قوانین و معاهدات بین‌المللی یا حقوق بشر و حرمت غیرنظامیان است.

جهاد اسلامی تاکید کرد که هدف قرار دادن برادرانمان در جبهه خلق تلاشی با هدف تضعیف جریان‌های مقاومت است اما خون شهدا موجب شعله‌ور شدن هرچه بیشتر مقاومت و پایداری بیشتر این ملت در برابر جنایات دشمن خواهد شد. العا لم 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما