plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۲
کد مطلب : ۴۰۹۹۳
در پیام تسلیت در پی شهادت سیدحسن نصرالله

سردار قاآنی: سید حسن نصرالله جنبش حزب الله را به اوج قله‌های عزت رساند

با قلبی محزون شهاد سیّد بزرگ مقاومت را تسلیت عرض می کنم
فرمانده سپاه قدس در پیام تسلیتی در پی شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان گفت: سیّد حسن نصرالله با معنویت و تدابیر خود، جنبش حزب الله را رهبری کرد و به اوج قله های عزت و قدرت بی پایان روحی و جهادی رسانید. با قلبی محزون، ولی امیدوار به فضل و عنایت الهی، شهاد سیّد بزرگ مقاومت اسلامی را به برداران مجاهدم در جنبش حزب الله و خانواده صبور آن شهید عزیز و همه بردارانم در جبهه مقاومت، صمیمانه تبریک و تسلیت عرض می کنم.
سردار قاآنی: سید حسن نصرالله جنبش حزب الله را به اوج قله‌های عزت رساند
به گزارش سرویس سیاسی ایصال نیوز، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب در پیام خود ضمن تبریک و تسلیت شهادت سید بزرگ مقاومت اسلامی نوشت : شهادت مظلومانه و جانگداز رهبر مجاهد حزب الله جناب سیّد حسن نصرالله، همه ما را داغدار و جبهه مقاومت اسلامی و آزادگان جهان را سوگوار نمود.

در ادامه این پیام آمده است: آن عزیز سفر کرده، همه عُمر بابرکت و پرافتخار خویش را در میدان رزم با خبیث ترین دشمنان اسلام و قرآن گذراند و سر انجام خون الهی و جان گرامی خود را در راه آرمان های بلند اسلامی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین و سربلندی مردم لبنان تقدیم کرد.

سردارقاآنی تاکید کرد: آن سیّد نورانی با معنویت و تدابیر بی‌خطیر خود، جنبش حزب الله را رهبری کرد و به اوج قله‌های عزت و قدرت بی‌پایان روحی و جهادی رسانید. فرماندهی معرکه های سخت حرب تموز و جنگ با داعش و تکفیری ها در شام و عراق، صفحاتی زرین از دفتر قطور مجاهدت های ماندگار آن شهید سعید است.

وی در پایان پیام خود آورده است: این جانب با قلبی محزون، ولی امیدوار به فضل و عنایت الهی، شهاد سیّد بزرگ مقاومت اسلامی را به برداران مجاهدم در جنبش حزب الله و خانواده صبور آن شهید عزیز و همه بردارانم در جبهه مقاومت، صمیمانه تبریک و تسلیت عرض می کنم و ان شاء الله در ادامه راه و مکتب او تا فتح فلسطین و آزادی قدس شریف، در کنار شما خواهیم ماند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما