plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۱
کد مطلب : ۴۰۹۰۳
همزمان با هفته دفاع مقدس و با حضور وزیر بهداشت

آیین یادبود حضور ایثارگرانه جامعه پزشکی در دفاع مقدس برگزار شد

رونمایی از آثار فرهنگی مربوط به رشادت‌های بهداری رزمی
آیین سنگر حیات با حضور وزیر بهداشت، سردار سرلشگر رحیم صفوی، دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا و رییس هیات امنای موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت، سردار فتحیان، رییس این موسسه، دکتر شهریاری، رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و جمعی از مدیران و ایثارگران وزارت بهداشت، برگزار شد.
آیین یادبود حضور ایثارگرانه جامعه پزشکی در دفاع مقدس برگزار شد
به گزارش سرویس سلامت ایصال نیوز، آیین سنگر حیات با حضور دکتر ظفر قندی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سردار سرلشگر رحیم صفوی، دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا و رییس هیات امنای موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت، سردار فتحیان، رییس این موسسه، دکتر حسینعلی شهریاری، رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و جمعی از مدیران و ایثارگران وزارت بهداشت، برگزار شد. 
 
در این مراسم که بعد از ظهر امروز چهارشنبه 4 مردادماه 1403 در سالن امام جواد(ع) ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، دو اثر فرهنگی از جمله مجموعه 4 جلدی تاریخ شفاهی «به سوی قاف« و کتاب «زهره حریف ماه شد»، رونمایی شد.
 
کتاب تاریخ شفاهی به سوی قاف در مصاحبه با بیش از 100 نفر از فعالان بهداری رزمی و روایتی از حضور جامعه پزشکی در دوران دفاع مقدس و کتاب زهره حریف ماه شد، تحلیلی بر نقش اجتماعی زنان در بهداری رزمی در جنگ تحمیلی است. 
 
در این مراسم که همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار شد، از چندین نفر از پیشکسوتان جامعه پزشکی در دوران 8 ساله دفاع مقدس، تقدیر به عمل آمد. وبدا

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما