plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۴۰۲۹۳
پس از ۶ سال وقفه و با ورود دادگستری تهران

یک واحد تولیدی صنایع و محصولات چینی ایرانی به چرخه تولید بازگشت

شرکت چینی اسپیدار در سال ۱۳۹۸ ورشکسته شده بود
رئیس کل دادگستری استان تهران از فعالیت به تولید یک واحد صنعتی در زمینه تولید صنایع و محصولات چینی با مساعدت ویژه قضایی پس از شش سال خبر داد و گفت: خوشبختانه واحد صنعتی یاد شده در بستر جدید توسعه و با افزایش تولید و ایجاد اشتغال به فعالیت خود ادامه می دهد.
به گزارش سرویس اقتصادی ایصال نیوز، علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران از احیاء و فراهم سازی زمینه تولید یک واحد صنعتی در زمینه صنایع و محصولات چینی با مساعدت ویژه قضایی پس از شش سال خبر داد و گفت: شرکت چینی اسپیدار (بن سای) با موضوع فعالیت تولید در زمینه صنایع و محصولات چینی در شهرستان ساوه از سال ۱۳۹۸ به‌طور کامل تعطیل و ورشکسته شد.

رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: این شرکت به جهت عدم ایفای تعهدات مالی در روند فعالیت خود با مشکل مواجه شده بود که در نهایت شرکت یاد شده ورشکسته شناخته شد.

وی خاطرنشان کرد: با ورود اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کل استان تهران همزمان با پیشبرد امر تصفیه، جلسات متعددی با بستانکاران عمده اعم از بانک، سازمان امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی تشکیل شد و رفع موانع موجود در مسیر فعالیت این واحد تولیدی در دستور کار قرار گرفت.

القاصی ضمن اشاره به فعال سازی این واحد تولید ورشکسته با مساعدت ویژه قضایی اذعان کرد: خوشبختانه این واحد تولیدی در حال حاضر با اشتغال ۲۰۰ نفر نیروی کار به صورت مستقیم به چرخه تولید بازگشته است و ضمن افزایش سطح تولید زمینه حفظ اشتغال کارگران را به وجود آورده است.

رئیس کل دادگستری استان تهران در پایان از استمرار حمایت‌های قضایی از فعالیت‌های مشروع واحد‌های تولیدی و صنعتی در چهارچوب وظایف قانونی عدلیه و قوانین و مقررات خبر داد و گفت: مجموعه قضایی استان تهران به‌منظور تحقق مطلوب هدف یاد شده از دو بازوی توانمند خود اعم از ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و اداره تصفیه امور ورشکستگی نهایت استفاده می کنند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما