plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹
کد مطلب : ۴۰۲۳۲
رئیس پلیس راهور فراجا اعلام کرد

موج بازگشت زائران اربعین آغاز شده است

نظارت پهپادی بر مسیرها
رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه موج بازگشت ورود زائران اربعین به کشور آغاز شده و به طور چشمگیری در حال افزایش است، گفت: پلیس برای نظارت دقیق بر ترافیک مسیرها و وضعیت پارکینگ ها در نقاط مرزی از پهپاد استفاده می‌کند.
موج بازگشت زائران اربعین آغاز شده است
به گزارش سرویس اجتماعی ایصال نیوز، سردار سیدتیمور حسینی روز یکشنبه اظهار داشت: موج عظیمی از ورود زائران به کشور آغاز شده و به طور چشمگیری در حال افزایش است.

وی افزود: پلیس راهور با تمرکز ویژه بر مسیرهای مرزی، به‌ویژه مرز مهران که بیشترین حجم تردد زائران و وسایل نقلیه عمومی را دارد، به صورت تمام‌وقت در تلاش است تا نظم و ایمنی را در این مسیرها حفظ کند.

حسینی افزود: برای تسهیل تردد و کنترل ترافیک جاده‌های مرزی، تمامی نیروهای پلیس راهور به کار گرفته شده‌اند. خودروهایی که به دلیل پارک نامناسب به پارکینگ‌ها منتقل شده‌اند، از طریق پیامک به مالکان اطلاع‌رسانی شده و محل دقیق پارک خودروها مشخص شده است.

وی اظهار داشت: پلیس راهور برای نظارت دقیق‌تر بر ترافیک و وضعیت پارکینگ‌ها، از پهپادهای نظارتی استفاده می‌کند تا مدیریت بهتری داشته و از بروز هرگونه اختلال جلوگیری شود.

سردار حسینی با تأکید بر اینکه اقدامات نظارتی با هدف کاهش حوادث رانندگی و حفاظت از جان زائران صورت می‌گیرد.بیان کرد: حتی جان یک نفر هم برای پلیس راهور اهمیت دارد و از این رو، با تمام قوا و امکانات برای کاهش تصادفات و جانباختگان تلاش خواهیم کرد.

رئیس پلیس راهور اظهار داشت: به منظور نظارت دقیق بر تردد خودروها در جاده‌های خروجی مرزهای زمینی، از دوربین‌های ثبت تخلف، مأموران گشت سیار و پهپادهای نظارتی استفاده می‌شود تا نظارت دقیقی بر ترافیک و تخلفات جاده‌ای داشته باشد.

وی با هشدار جدی به رانندگان حادثه ساز خاطرنشان کرد: هرگونه تخلف حادثه‌ساز از جمله سرعت غیرمجاز، سبقت‌های خطرناک و رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی، با برخورد قاطع و بدون اغماض مواجه خواهد شد.

پلیس راهور از تمامی زائران خواست می‌خواهد که قبل از آغاز سفر استراحت کافی داشته باشند و از هرگونه عجله و شتاب که ممکن است به بروز حوادث منجر شود، پرهیز کنند.

سردار حسینی گفت: تاکنون بیش از ۸۰ درصد از زائران به کشور بازگشته‌اند و پیش‌بینی می‌شود که ۲۰ درصد باقی‌مانده تا روز دوشنبه ۵ مرداد ماه، خاک عراق را به‌طور کامل ترک کنند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما