plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۵
کد مطلب : ۴۰۰۷۵

حملات راکتی گسترده حزب الله به یک شهرک اشغالی

حزب الله لبنان، شهرک صهیونیستی "ایلیت هشاحر" در شمال فلسطین اشغالی را برای اولین بار از آغاز جنگ غزه و در پاسخ به حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان و کشتار غیرنظامیان، با موشک‌های کاتیوشا هدف قرار داد.
حملات راکتی گسترده حزب الله به یک شهرک اشغالی
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، ستاد اطلاع رسانی جنگ مقاومت اسلامی لبنان، حزب الله اعلام کرد که در راستای حمایت از ملت فلسطین در باریکه غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آن ها و حمله دشمن اسرائیلی به غیرنظامیان در روستاهای جنوب لبنان بویژه تجاوز اخیر به شهرک «الکفور» که به شهادت و زخمی شدن چند شهروند سوری منجر شد، رزمندگان مقاومت برای نخستین بار شهرک صهیونیستی نشین «ایلیت هشاحر» را با ده ها راکت کاتیوشا هدف قرار دادند.

به دنبال حمله سنگین موشکی حزب الله لبنان به شهرک "ایلیت هشاحر" در شمال فلسطین اشغالی، آتش‌سوزی گسترده‌ای در این منطقه به وقوع پیوست.

منابع عبری زبان اعلام کردند در پی مهار نشدن آتش و احتمال گسترش دامنه آن، خانه‌های صهیونیست‌ها در این منطقه تخلیه شده است.

حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرد برای اولین بار از آغاز جنگ علیه غزه شهرک صهیونیستی "ایلیت هشاحر" در شمال فلسطین اشغالی را در پاسخ به حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان و کشتار غیرنظامیان، با موشک‌های کاتیوشا هدف قرار داده است.

بر اساس اعلام رسانه های رژیم صهیونیستی، همزمان با عملیات راکتی حزب الله، آژیرهای خطر در مناطق گسترده ای از شمال فلسطین به صدا درآمد.

همچنین رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز به شلیک ده ها راکت و موشک به سمت شهر اشغالی «صفد» و منطقه الجلیل علیا اعتراف کرد.

برخی رسانه ها نیز از قطع کامل برق منطقه «حتسور» در الجلیل به دنبال حمله راکتی حزب الله خبر دادند.

رادیو «صدای قدس» نیز اعلام کرد که حزب الله در دو نوبت بیش از ۴۰ موشک و راکت به سوی الجلیل اشغالی شلیک کرده و گزارش هایی از اصابت آن ها به صفد اشغالی منتشر شده است.

رسانه های لبنانی بامداد شنبه از بمباران شهرک «الکفور» در منطقه النبطیه در جنوب این کشور خبر داده بودند.

بر اساس آخرین آمارها، در این حمله ۱۰ تبعه سوریه از جمله یک مادر و دو کودک وی به شهادت رسیدند. العا لم 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما