plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۴۰۰۷۰

دستورات جدید رییس جمهور عراق برای تأمین امنیت زائران حسینی (ع)

نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق در نشستی با فرماندهان عملیات و پلیس و دستگاه های اطلاعاتی و خدماتی این کشور درباره تأمین امنیت مراسم اربعین، دستورالعمل‌های مهمی را صادر کرد.
دستورات جدید رییس جمهور عراق برای تأمین امنیت زائران حسینی (ع)
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، محمد شیاع السودانی، فرمانده کل نیروهای مسلح عراق در نشست صبح امروز (شنبه) دستورهای مهمی را درباره افزایش تدابیر امنیتی صادر و بر ضرورت اجرای مداوم عملیات پیشگیرانه به خصوص در بغداد، تأکید کرد. وی همچنین بر ضرورت استقرار مأموران مسلح در پشت موکب ها و نه در داخل آنها و تأمین امنیت به جای ارائه خدمات به زائران تأکید کرد.

السودانی در این نشست بر اهمیت از بین بردن شکاف ها و بستن راه های فرعی و کنترل آنها و ضرورت استقرار میدانی فرماندهان در میان یگان های تابع خود تأکید کرد.

وی دستورهای لازم برای استفاده از تیم‌های اطلاعاتی به منظور کسب اطلاعات لازم و کنترل دقیق مرزها را صادر کرد و خواستار جدی گرفتن همه نوع اطلاعات درباره تهدیدهای احتمالی علیه زائران در بغداد شد.

السودانی درباره تسهیل رفت و آمد و جلوگیری از ایجاد ترافیک و سرعت در برخورد با هر نوع تهدیدی، دستورهای لازم را به مسئولان و فرماندهان دیربط داد.

هر ساله میلیون ها نفر از مسلمانان از داخل و خارج عراق با پای پیاده برای شرکت در مراسم اربعین امام حسین علیه السلام خود را به کربلا می‌رسانند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما