plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵
کد مطلب : ۳۹۲۶۲

مقاومت اسلامی عراق نیروگاه برق رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار داد

مقاومت اسلامی عراق در ادامه حملات به اهداف رژیم صهیونیستی در راستای حمایت از مردم باریکه غزه، بامداد امروز یک نیروگاه برق این رژیم را هدف قرار داد.
مقاومت اسلامی عراق نیروگاه برق رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار داد
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، رسانه جنگ گروه مقاومت اسلامی عراق، در حمله بامداد امروز (چهارشنبه) این گروه نیروگاه برق «اوروت رابین» در اراضی اشغالی فلسطین درحمله پهپادی هدف حمله قرار گرفته شد.

پیش از این نیز مقاومت اسلامی عراق نیروگاه رابین را ۱۹ خردادماه سال جاری هدف حمله پهپادی قرار داده بود.

در این بیانیه آمده است که این حمله در ادامه رویکرد مقاومت در برابر اشغالگری رژیم اسرائیل و در حمایت از مردم باریکه غزه و در پاسخ به قتل عام های این رژیم غاصب علیه غیرنظامیان فلسطینی از جمله کودکان، زنان و سالمندان» صورت گرفته است.

در بیانیه مقاومت اسلامی عراق همچنین خاطرنشان شده است: «مقاومت به تخریب مواضع دشمن تا توقف حملات تجاوزکارانه آن به باریکه غزه ادامه خواهد داد».

دیروز (سه شنبه)، مقاومت اسلامی عراق با استفاده از پهپادها، یک هدف حیاتی رژیم صهیونیستی را در بندر اشغالی حیفا هدف قرار داد.

مقاومت اسلامی عراق در ادامه عملیات علیه اهدافی در عمق رژیم اشغالگر وارد مرحله دوم این حملات شده و در این مرحله به ویژه بنادر اشغالی را هدف قرار می دهد تا آنها را از چرخه فعالیت خارج کند.

این نخستین باری نیست که این نیروگاه برق هدف حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق قرار می گیرد. نیروگاه رابین ۱۹ خردادماه سال جاری نیز هدف حمله پهپادی نیروهای مقاومت عراق قرار گرفت.

حمله پهپادی بامداد امروز مقاومت اسلامی عراق به نیروگاه برق رژیم صهیونیستی

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما