plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰
کد مطلب : ۳۸۹۴۸
وزیر ارتباطات خبر داد

قوه قضاییه از طریق پنجره ملی، خدمات غیر حضوری ارائه می‌دهد

بخشی خدمات این قوه به این پنجره متصل شد
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: قوه قضاییه از جمله نهادهایی است که به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شد و بخشی از خدمات این قوه از طریق این سامانه انجام می‌شود.
قوه قضاییه از طریق پنجره ملی، خدمات غیر حضوری ارائه می‌دهد
به گزارش سرویس اجتماعی ایصال نیوز، عیسی زارع پور روز چهارشنبه - ۶ تیرماه - در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره اقدامات انجام شده در حوزه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند اظهار داشت: قوه قضاییه هم از دیگر نهادهایی است که به این سامانه متصل شد و بخشی از خدمات این قوه از طریق سامانه پنجره ملی انجام می‌شود. به عنوان مثال اگر بخواهید برای محاکم قضایی نوبت بگیرید یا گواهی عدم سوء پیشینه برای شما صادر شود از طریق پنجره ملی در مدت ۲۴ ساعت می توانید این کار را انجام دهید.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: همچنین سازمان ثبت اسناد به عنوان زیر مجموعه قوه قضاییه به پنجره ملی متصل شده که درخواست‌ها و اسناد مورد نظر را در آنجا قابل رویت است.

وی با بیان اینکه نزدیک به ۷۰ درصد خدمات دولت از پنجره ملی خدمات دولت هوشمند انجام می‌شود، تصریح کرد: البته ۳۰ درصد برای پیوستن به این پنجره باقی مانده که باید به سرانجام برسد.

زارع پور درباره اینکه چه میزان صندوق پست الکترونیک برای شهروندان ایجاد شده است، یادآور شد: هر فردی که از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند احراز هویت شود، یک ایمیل برای وی ایجاد خواهد شد که می‌تواند از آن استفاده کند.

وی خاطرنشان کرد: زیرساخت لازم برای ارائه خدمت پست الکترونیک برای همه افرادی که پنجره ملی خدمات دولت هوشمند احراز هویت شدند وجود دارد تا بتوانند از خدمات آن استفاده کنند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما