plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
کد مطلب : ۱۰۹۳۹
سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد

۲۲۹ بیمار کرونایی دیگر نیز در شبانه روز گذشته جان خود را از دست دادند

مردم پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند
دکتر سیما سادات لاری با اعلام این خبر افزود: از دیروز تا امروز ۳۱ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۲۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۹۷۷ نفر از آنها بستری شدند.
۲۲۹ بیمار کرونایی دیگر نیز در شبانه روز گذشته جان خود را از دست دادند
به گزارش ایصال نیوز از وزارت بهداشت، سخنگوی این وزارتخانه با اشاره به این که مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۷۸ هزار و ۸۲۷ نفر رسیده است گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۲۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴ هزار و ۶۳۴ نفر رسید.

لاری با بیان این که خوشبختانه تا کنون ۲۴۲ هزار و ۳۵۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند، گفت: ۳۵۸۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت در ادامه  گفت: تا کنون دو میلیون و ۲۰۱ هزار و ۹۵۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری با بیان این که استانهای مازندران، فارس، آذربایجان های شرقی و غربی، خراسان رضوی، البرز، خوزستان، لرستان، گلستان، کرمان، زنجان و ایلام در وضعیت قرمز قرار دارند، افزود: همچنین استانهای تهران، اصفهان، بوشهر، هرمزگان، قزوین، مرکزی، خراسان شمالی، همدان، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، اردبیل و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما