plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۰
کد مطلب : ۴۰۹۲۶
در آیین گلباران قبور مطهر شهدای اراک

دری نجف‌آبادی: حمایت همه‌جانبه از لبنان وظیفه تمام کشورهای مسلمان است

صهیونیسم یک حزب سیاسی نژادپرست و ضد ادیان الهی است
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در آیین گلباران قبور مطهر شهدای اراک با اشاره به جنایات صهیونیست ها در غزه و لبنان گفت: حمایت همه جانبه از حزب‌الله لبنان برابر اسرائیل غاصب وظیفه تمام کشورهای مسلمان و آزادی خواه جهان است.
دری نجف‌آبادی: حمایت همه‌جانبه از لبنان وظیفه تمام کشورهای مسلمان است
به گزارش سرویس سیاسی ایصال نیوز، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی عصر پنجشنبه در آیین گلباران قبور مطهر شهدای اراک به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس، افزود: اسرائیل با تبانی و همفکری دولت‌های استعماری غرب به قدرت رسیده و تنها راه مقابله با این غده سرطانی، وحدت و یکپارچگی تمام دولت‌های مسلمان است.

وی ادامه داد: آمریکای جنایتکار با تقویت نظامی ‌و سیاسی و در اختیار گذاشتن اسلحه‌های مرگبار به اسرائیل، آن را به تجاوزات پی در پی علیه مسلمان، ادامه اشغال فلسطین و دیگر سرزمین‌های اسلامی‌ تشویق می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی بیان کرد: دولت‌های مسلمان باید با الگو قرار دادن تعالیم نورانی و رهایی‌بخش قرآن کریم و سیره اهل بیت(ع) نسبت به مقابله با صهیونیسم جنایتکار هم‌قسم شوند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار کرد: صهیونیسم یک حزب سیاسی نژادپرست و ضد ادیان الهی بوده که برای سیطره‌ بر عالم برنامه‌ریزی و دسترسی به این هدف را از منطقه‌ حساس فلسطین در قلب عالم اسلامی ‌آغاز کرده است بنابراین برچیده شدن این حزب و بساط اسرائیل خدمت به همه‌ بشریت و تمامی‌ ادیان است.

وی همچنین هفته دفاع مقدس را یادآور روزهای حماسه، رشادت، ایثار و ازخودگذشتگی ملت ایران عنوان کرد و گفت: رژیم بعثی عراق در شرایطی به کشورمان حمله کرد که از حمایت ابرقدرت‌های جهان برخوردار بود اما رزمندگان ایران اسلامی که از کمترین امکانات تسلیحاتی و تجهیزاتی برخوردار بودند تنها با اعتقاد راسخ به آرمان‌های امام‌ راحل، سلاح تقوا و جهاد در راه خدا دشمن را شکست دادند و اجازه دست‌درازی به خاک میهن را ندادند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: استان مرکزی در طول هشت سال دفاع مقدس بیش از هفت هزار شهید و ۱۴ هزار جانباز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و هر یک از شهدا و جانبازان سند افتخار و عزت ملت ایران هستند. 

۳۱ شهریور تا ششم مهرماه با عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است. ایر نا 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما