کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در آیین گلباران قبور مطهر شهدای اراک

دری نجف‌آبادی: حمایت همه‌جانبه از لبنان وظیفه تمام کشورهای مسلمان است

صهیونیسم یک حزب سیاسی نژادپرست و ضد ادیان الهی است

5 مهر 1403 ساعت 21:20

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در آیین گلباران قبور مطهر شهدای اراک با اشاره به جنایات صهیونیست ها در غزه و لبنان گفت: حمایت همه جانبه از حزب‌الله لبنان برابر اسرائیل غاصب وظیفه تمام کشورهای مسلمان و آزادی خواه جهان است.


به گزارش سرویس سیاسی ایصال نیوز، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی عصر پنجشنبه در آیین گلباران قبور مطهر شهدای اراک به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس، افزود: اسرائیل با تبانی و همفکری دولت‌های استعماری غرب به قدرت رسیده و تنها راه مقابله با این غده سرطانی، وحدت و یکپارچگی تمام دولت‌های مسلمان است.

وی ادامه داد: آمریکای جنایتکار با تقویت نظامی ‌و سیاسی و در اختیار گذاشتن اسلحه‌های مرگبار به اسرائیل، آن را به تجاوزات پی در پی علیه مسلمان، ادامه اشغال فلسطین و دیگر سرزمین‌های اسلامی‌ تشویق می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی بیان کرد: دولت‌های مسلمان باید با الگو قرار دادن تعالیم نورانی و رهایی‌بخش قرآن کریم و سیره اهل بیت(ع) نسبت به مقابله با صهیونیسم جنایتکار هم‌قسم شوند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار کرد: صهیونیسم یک حزب سیاسی نژادپرست و ضد ادیان الهی بوده که برای سیطره‌ بر عالم برنامه‌ریزی و دسترسی به این هدف را از منطقه‌ حساس فلسطین در قلب عالم اسلامی ‌آغاز کرده است بنابراین برچیده شدن این حزب و بساط اسرائیل خدمت به همه‌ بشریت و تمامی‌ ادیان است.

وی همچنین هفته دفاع مقدس را یادآور روزهای حماسه، رشادت، ایثار و ازخودگذشتگی ملت ایران عنوان کرد و گفت: رژیم بعثی عراق در شرایطی به کشورمان حمله کرد که از حمایت ابرقدرت‌های جهان برخوردار بود اما رزمندگان ایران اسلامی که از کمترین امکانات تسلیحاتی و تجهیزاتی برخوردار بودند تنها با اعتقاد راسخ به آرمان‌های امام‌ راحل، سلاح تقوا و جهاد در راه خدا دشمن را شکست دادند و اجازه دست‌درازی به خاک میهن را ندادند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: استان مرکزی در طول هشت سال دفاع مقدس بیش از هفت هزار شهید و ۱۴ هزار جانباز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و هر یک از شهدا و جانبازان سند افتخار و عزت ملت ایران هستند. 

۳۱ شهریور تا ششم مهرماه با عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است. ایر نا 

انتهای پیام/*


کد مطلب: 40926

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/40926/دری-نجف-آبادی-حمایت-همه-جانبه-لبنان-وظیفه-تمام-کشورهای-مسلمان

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir