plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۰
کد مطلب : ۴۰۴۵۱
در واکنش به ادعای دخالت ایران در نتایج انتخابات امریکا

ناصر کنعانی: دولت آمريكا نمی‌تواند ترمیم مشکلات داخلى‌اش را در خارج از مرزهایش جست‌جو کنند

ادعاهای تكراری بی‌اساس را مردود اعلام می‌کنیم
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نسبت به ادعای دادستان کل آمریکا مبنی بر دخالت ایران در نتایج انتخابات این کشور واکنش نشان داد و گفت: مقامات دولت آمريكا نمی‌توانند ترمیم شکاف‌ها و مشکلات داخلى این کشور را كه ریشه‌های ساختاری، سياسى و اجتماعی دارد، با فرافکنی و اتهام زنی به دیگران، در خارج از مرزهای اين كشور جستجو كنند.
ناصر کنعانی: دولت آمريكا نمی‌تواند ترمیم مشکلات داخلى‌اش را در خارج از مرزهایش جست‌جو کنند
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه دراین‌باره گفت: یک بار دیگر این ادعاهای تكراری را بی‌اساس، مغرضانه و دارای مصارف سیاسی داخلی در آمریکا دانسته و چنین اتهاماتی را مردود اعلام می‌کنیم.

کنعانی افزود: مقامات دولت آمريكا نمی‌توانند ترمیم شکاف‌ها و مشکلات داخلى این کشور را كه ریشه‌های ساختاری، سياسى و اجتماعی دارد، با فرافکنی و اتهام زنی به دیگران، در خارج از مرزهای اين كشور جستجو كنند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تصریح کرد: دولت امريكا که پيشرو در مداخلات غيرقانونی در امور داخلی ديگر كشورهای مستقل بوده و فهرست بلند بالايی از چنین اقدامات مخربی را در کارنامه خود دارد، نمی‌تواند با اتهام زنی به دیگر کشورها، مشکلات و بحران‌های داخلی خود را به سایر کشورها منتسب نموده و بر سابقه سیاه رفتارهای مداخله جویانه و فراقانونی خود در امور داخلی کشورهای مستقل سرپوش بگذارد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما