کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در واکنش به ادعای دخالت ایران در نتایج انتخابات امریکا

ناصر کنعانی: دولت آمريكا نمی‌تواند ترمیم مشکلات داخلى‌اش را در خارج از مرزهایش جست‌جو کنند

ادعاهای تكراری بی‌اساس را مردود اعلام می‌کنیم

16 شهريور 1403 ساعت 16:20

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نسبت به ادعای دادستان کل آمریکا مبنی بر دخالت ایران در نتایج انتخابات این کشور واکنش نشان داد و گفت: مقامات دولت آمريكا نمی‌توانند ترمیم شکاف‌ها و مشکلات داخلى این کشور را كه ریشه‌های ساختاری، سياسى و اجتماعی دارد، با فرافکنی و اتهام زنی به دیگران، در خارج از مرزهای اين كشور جستجو كنند.


به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه دراین‌باره گفت: یک بار دیگر این ادعاهای تكراری را بی‌اساس، مغرضانه و دارای مصارف سیاسی داخلی در آمریکا دانسته و چنین اتهاماتی را مردود اعلام می‌کنیم.

کنعانی افزود: مقامات دولت آمريكا نمی‌توانند ترمیم شکاف‌ها و مشکلات داخلى این کشور را كه ریشه‌های ساختاری، سياسى و اجتماعی دارد، با فرافکنی و اتهام زنی به دیگران، در خارج از مرزهای اين كشور جستجو كنند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تصریح کرد: دولت امريكا که پيشرو در مداخلات غيرقانونی در امور داخلی ديگر كشورهای مستقل بوده و فهرست بلند بالايی از چنین اقدامات مخربی را در کارنامه خود دارد، نمی‌تواند با اتهام زنی به دیگر کشورها، مشکلات و بحران‌های داخلی خود را به سایر کشورها منتسب نموده و بر سابقه سیاه رفتارهای مداخله جویانه و فراقانونی خود در امور داخلی کشورهای مستقل سرپوش بگذارد.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 40451

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/40451/ناصر-کنعانی-دولت-آمريكا-نمی-تواند-ترمیم-مشکلات-داخلى-اش-خارج-مرزهایش-جست-جو-کنند

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir