plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد مطلب : ۴۰۳۹۱
در حاشیه آیین سوگواری رحلت پیامبر (ص) در مشهد

قالیباف: کمین نشستن برای گرفتن ایراد بی‌خود از دولت، مغایر با حرف رهبر انقلاب است

این‌که چوب لای چرخ دولت بگذاریم صحیح نیست
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که رهبر انقلاب می فرمایند موفقیت دولت موفقیت همه ماست، مواضع من نیز کاملا روشن و شفاف بوده و مواضع من یواشکی و مبهم نبوده است، تصریح کرد: اما برخی را می‌بینم حالا به هر دلیلی، قلبشان راضی نیست این دولت موفق شود و این منطبق با خواسته رهبری همسو نیست.
قالیباف: کمین نشستن برای گرفتن ایراد بی‌خود از دولت، مغایر با حرف رهبر انقلاب است
به گزارش سرویس سیاسی ایصال نیوز، محمد باقر قالیباف درحاشیه آیین سوگواری رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) در مشهد گفت: بدون توهین رقابت کرده ام، رقیب این دولت بودم و مواضع من مشخص است، اما امروز موفقیت این دولت، موفقیت اسلام، نظام و موفقیت این مردم است.

وی افزود: همیشه باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم و هر جا که سخنی در راستای کلام حضرت آقا باشد دنبال کنیم. رهبر انقلاب می فرمایند موفقیت دولت موفقیت همه ماست، مواضع من نیز کاملا روشن و شفاف بوده و مواضع من یواشکی و مبهم نبوده است اما برخی را می‌بینم ، حالا به هر دلیلی، قلبشان راضی نیست این دولت موفق شود و این منطبق با خواسته رهبری همسو نیست.

وی تاکید کرد: اگر نقدی به دولت داریم که داریم می توانیم در جلسات دو نفره با رئیس‌جمهوری مطرح کنیم وگرنه در نشست های سه نفره و یا در شورای عالی امنیت ملی بیان کنیم و یا در هیئت رئیسه مجلس یا صحن علنی مجلس مطرح می کنیم و در نهایت با مردم در میان می گذاریم اما این که در کمین بنشینیم و چوب لای چرخ بگذاریم و یا در کمین بنشینیم و دولت را تضعیف کرده و ایراد بی خود بگیریم صحیح نیست و مغایر با حرف رهبر انقلاب است.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: حتما حامی مبانی انقلاب هستیم و حتما به دولتی که در مسیر و در راستای مبانی انقلاب باشد خدمت می کنیم و این موضوع را عین حق و جوانمردی می دانیم و به آن کمک نیز می‌کنیم.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما