plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۰
کد مطلب : ۳۹۹۵۶
در نطق پیش از دستور جلسه علنی مجلس

قالیباف: دولت‌های مسلمان مانع استمرار ماشین کشتار رژیم صهیونیستی شوند

صهیونیست‌ها لکه ننگ بشریت هستند
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به آوارگان فلسطینی ساکن در مدرسه تابعین غزه در حال اقامه نماز صبح گفت: صهیونیست‌ها لکه ننگ بشریت هستند و هیچ زبانی را جز زبان زور نمی‌فهمند، جنایات اخیر رژیم صهیونیستی به صورت همزمان جنایات علیه بشریت، نسل‌کشی و جنایات جنگی است. دولت‌های مسلمان باید مانع استمرار ماشین کشتار رژیم صهیونیستی شوند.
قالیباف: دولت‌های مسلمان مانع استمرار ماشین کشتار رژیم صهیونیستی شوند
به گزارش سرویس سیاسی ایصال نیوز، محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز (یکشنبه، 21 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود گفت: در ابتدا مدال‌آوران عزیز کشورمان و مربیان پرتلاش آنها که در مسابقات المپیک دل ملت ایران را شاد کردند تبریک و خداقوت عرض می‌کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کسب مدال‌های طلا توسط سه جوان قهرمان و پهلوان آقایان محمدهادی ساروی، سعید اسماعیلی در رشته کشتی و کسب مدال طلای آرین سلیمی در تکواندو غرورانگیز و باعث سربلندی ایران و ایرانی بود. همچنین تاریخ‌سازی در ورزش بانوان ایران و کسب اولین مدال نقره توسط بانوی قهرمان خانم ناهید کیانی شایسته تحسین و ستایش است. کسب مدال برنز توسط جوان‌ترین دهه هشتادی مدال‌آور خانم مبینا نعمت‌زاده نیز موفقیتی بزرگ در ورزش بانوان ایران به حساب می‌آید. دستیابی پهلوان حسن یزدانی به رکورد المپیکی جهان پهلوان تختی و رقابت جانانه او در مرحله فینال مسابقات علیرغم مصدومیت شدید در تاریخ ورزش ایران ماندگار خواهد شد. همچنین تقدیر و تشکر از پهلوان امیرحسین زارع که نایب قهرمانی و مدال نقره مسابقات را به دست آورد.

وی بیان کرد: عملکرد خوب دو فدراسیون کشتی و تکواندو در این مسابقات در نتیجه مدیریت دلسوزانه و تخصصی و حاصل کار شبانه‌روزی مربیان، مدیران و روسای محترم این دو فدراسیون آقایان دبیر و ساعی است. مسئولان ورزشی باید با تمام توان بهترین امکانات را برای استمرار و پیشرفت این موفقیت ها فراهم کنند. قدردان زحمات تمامی مدال‌آوران کاروان ورزشی ایران در المپیک 2024 هستیم و با تمام وجود به این جوانان شایسته افتخار می‌کنیم. این عزیزان عاشقانه میهن و مردم خود را دوست دارند و برای سربلندی آنها تلاش می‌کنند.

قالیباف عنوان کرد: در اینجا لازم می‌دانم تأکید کنم جنایات رژیم انسان‌ستیز و جنایتکار صهیونیستی هیچ حد و مرزی ندارد؛ این رژیم بی‌آبرو با حمله به آوارگان فلسطینی ساکن در مدرسه تابعین غزه در حال اقامه نماز صبح بار دیگر ثابت کرد که صهیونیست‌ها لکه ننگ بشریت هستند و هیچ زبانی را جز زبان زور نمی‌فهمند، جنایات اخیر رژیم صهیونیستی به صورت همزمان جنایات علیه بشریت، نسل‌کشی و جنایات جنگی است که جمهوری اسلامی ایران به شدت آن را محکوم می‌کند. دولت‌های مسلمان باید با حمایت عملی از جریان‌های مقاومت ملت فلسطین مانع استمرار ماشین کشتار رژیم صهیونیستی شوند. ضمناً مجدداً تصریح می‌کنم که مطابق رهنمود رهبر حکیم انقلاب ما خون‌خواهی شهادت شهید اسماعیل هنیه در خاک کشورمان را وظیفه دینی و ملی خود می دانیم.

رئیس قوه مقننه پس از طنین‌انداز شدن شعار «مرگ بر اسرائیل» در صحن علنی مجلس ادامه داد: رژیم صهیونیستی باید منتظر مجازات سخت توسط ملت ایران باشد. 

وی خاطر نشان کرد: از همه ورزشکاران و جامعه ورزشی و همه ورزشکاران عزیزی که تلاش کردند ولی شاید نتیجه دلخواه خود را نگرفتند به همه آنها هم خداقوت و خسته نباشید می‌گویم.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما