plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
کد مطلب : ۳۹۹۴۲
کابینه چهاردهم در حال شکل گرفتن؛

پزشکیان برای اوحدی، اسلامی و افشین حکم صادر کرد

اوحدی و اسلامی با سابقه در کنار افشین جوان
رئیس جمهوری اسلامی ایران، در حکمی سعید اوحدی را به ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد. همچنین دکتر پزشکیان در حکم دیگری، محمد اسلامی را در جایگاه ریاست سازمان انرژی اتمی ابقاء کرد. منتخب ملت، حسین افشین را نیز به عنوان معاون علمی رئیس جمهور منصوب کرد.
پزشکیان برای اوحدی، اسلامی و افشین حکم صادر کرد
به گزارش سرویس سیاسی ایصال نیوز، مسعود پزشکیان رئیس جمهور با صدور حکمی سعید اوحدی را با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی به سمت «معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران» منصوب کرد.

سعید اوحدی زاده سوابقی از جمله معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، رئیس سازمان حج و زیارت، رییس بنیاد شهید و مشاور رئیس سازمان صدا و سیما را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است.

رئیس جمهور همچنین با صدور حکمی مهندس «محمد اسلامی» را با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی به سمت «معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی» منصوب کرد.

پزشکیان در حکم انتصاب مهندس «محمد اسلامی» به ریاست سازمان انرژی اتمی تصریح کرده، امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب قانون اساسی، اهداف سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی مصوب مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم و تعامل با هیئت محترم وزیران در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات کشور مجدانه بکوشید. 

منتخب ملت در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم با صدور حکمی حسین افشین را نیز به سمت «معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور» منصوب کرد.

مسعود پزشکیان در حکم انتصاب «حسین افشین» به عنوان معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور تصریح کرده، امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب قانون اساسی، اهداف سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی مصوب مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم و تعامل با هیئت محترم وزیران در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات کشور مجدانه بکوشید.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما