plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۰
کد مطلب : ۳۳۶۵۸

موج جدید اعتراضات چند هزار نفری ساکنان مناطق اشغالی علیه رژیم صهیونیستی

چندین هزار نفر بار دیگر در اعتراض به سیاست دولت در اصلاح قانون قضایی به خیابانهای سرزمین های اشغالی آمدند.
موج جدید اعتراضات چند هزار نفری ساکنان مناطق اشغالی علیه رژیم صهیونیستی
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، ده ها هزار ساکن غیرفلسطینی (اسرائیلی) سرزمین های اشغالی عصر روز شنبه در سراسر سرزمین های اشغالی فلسطین با بیان نارضایتی خود از سیاست دولت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل و اصلاحات مد نظر وی در سیستم قضایی این رژیم به خیابانها آمدند. بزرگترین تجمع اعتراضی در تل آویو صورت گرفت.

مخالفان اصلاحات سیستم قضایی برای 29مین شنبه پشت سر هم تجمعات اعتراضی را در سراسر سرزمین های اشغالی برگزار می نمایند. همچون هفته های گذشته اعتراضات اصلی در تل آویو و در نزدیکی مجموعه ساختمان های دولتی در شرق این منطقه برگزار می شوند.

افراد حاضر در این تجمعات با درد دست داشتن پرچم های رژیم صهیونیستی، شعارهای ضد دولتی سر داده و خواهان حذف اصلاحاتی شدند که به عقیده آنان به بنیان های دیپلماسی ضربه خواهد زد.

همزمان تجمعات اعتراض آمیز در سایر نقاط سرزمین های اشغالی نیز برگزار شد. یکی از قابل توجه ترین اعتراضات در اورشلیم بود که ستون چند هزار نفره ای از اپوزسیون که روز سه شنبه حرکت خود را از تل آویو شروع کرده بود به این شهر آمدند. شرکت کنندگان در این حرکت در طول بزرگراه شماره یک که این دو شهر اصلی کشور را به هم متصل می نماید و طول آن حدود 65 کیلومتر می باشد، حرکت کردند.

بنا بر گزارش شبکه 13 اسرائیل، در مجموع حدود 260 هزار نفر در این اعتراضات مشارکت داشته اند.

اعتراضات به اصلاحات سیستم قضایی مد نظر دولت بنیامین نتانیاهو از روز سه شنبه با قدرت جدیدی از سر گرفته شدند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما