plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲
کد مطلب : ۱۳۵۰

رئیس جمهور با هدف بازدید از مناطق سیل زده وارد اهواز شد

رئیس جمهور در آخرین مرحله از سفر یک روزه به مناطق سیل زده و‌ در راستای بررسی میدانی وضعیت سیلاب در این مناطق، وارد استان خوزستان شد.
رئیس جمهور با هدف بازدید از مناطق سیل زده وارد اهواز شد
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی عصر شنبه وارد فرودگاه اهواز شد و در بدو ورود از سوی استاندار و مسئولین ارشد استان مورد استقبال قرار گرفت. رئیس جمهوری را در این سفر وزرای راه، اطلاعات، نیرو، کشور و کشاورزی همراهی می کنند. بررسی میدانی آخرین وضعیت سیلاب در استان خوزستان و اقدامات انجام شده در رفع مشکلات سیل‌زدگان و جبران خسارت‌های ایجاد شده از جمله اهداف سفر رئیس جمهور به این منطقه است.
گفتنی ست در اثر سیلاب رودخانه های کرخه، دز و کارون تاکنون بیش از 114 روستا دچار آبگرفتگی شده و بیش از 270 روستا به صورت کلی و جزیی تخلیه شده اند. طبق اعلام جمعیت هلال احمر خوزستان بیش از 170 هزار نفر سیل زده از چهارم فروردین ماه امدادرسانی شدند. به گفته وزیر کشور، 400 هزار نفر در خوزستان در معرض سیلاب قرار گرفتند.
حجت الاسلام والمسلمین روحانی نهم فروردین ماه امسال نیز در جریان رهاسازی از سدهای استان و ایجاد شرایط بحرانی در برخی از نقاط استان به اهواز سفر کرد و در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شرکت کرد.  
انتهای پیام /*
۰
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما