plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
کد مطلب : ۹۷۹

نشست سفیران اروپایی در تهران با نماینده سازمان ملل برای حمایت بهتر از سیل‌زدگان ایران

تعدادی از سفیران کشورهای اروپایی و بخش‌های مختلف سازمان ملل که در تهران نماینده دارند روز شنبه در محل دفتر سازمان ملل در تهران گرد هم آمدند تا در مورد چگونگی حمایت بهتر از کسانی که تحت تاثیر سیل در ایران قرار گرفتند بحث و تبادل نظر کنند.
نشست سفیران اروپایی در تهران با نماینده سازمان ملل برای حمایت بهتر از سیل‌زدگان ایران
به گزارش ایصال نیوز به نقل از ایسنا، اوگوچی دانیلز نماینده برنامه توسعه سازمان ملل در ایران در صفحه توئیتر خود نوشت: روز شنبه در نشستی با تعدادی از سفیران کشورهای مختلف به ویژه کشورهای اروپایی از جمله سوئد، اتریش، نروژ، انگلیس، هلند و غیره و همکاران در بخش‌های دیگر سازمان ملل که در تهران نماینده دارند در مورد چگونگی حمایت از کسانی که تحت تأثیر سیل اخیر در ایران قرار گرفتند گفت‌وگو کردیم که چگونه می‌توان از آنها بهتر حمایت کرد.
کشورهای اروپایی و نیز کشورهای مختلف دنیا در سیل اخیر با کمترین حمایت‌ها و آن هم با تأخیر به کمک مردم و دولت ایران آمدند و بعضاً تحریم‌های آمریکا علیه ایران و بسته شدن مسیرهای بانکی و مالی کمک به هلال احمر ایران بهانه این امر بوده است. تا کنون کشورهای معدودی کمک‌های بشردوستانه خود را به صورت کالا و اقلام ضروری از طریق پروازهای تجاری به ایران ارسال کرده‌اند.
انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما