plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۲
کد مطلب : ۷۴۸
هفت اشغالگر صهیونیست زخمی شدند؛

سفر نتانیاهو به امریکا کوتاه شد

اصابت یک موشک از غزه به محله یک شهرک در شمال تل آویو
دبیرکل جهاد اسلامی نسبت به هرگونه حمله اسرائیل به غزه هشدار داد و اعلام کرد هر حمله تجاوزکارانه به غزه را بشدت پاسخ خواهد داد.
سفر نتانیاهو به امریکا کوتاه شد
به گزارش ایصال نیوز به نقل از روسیا الیوم، درپی اصابت یک موشک از غزه به یک شهرک اشغالی در مرکز اسرائیل بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل که هم اکنون برای شرکت در نشست آیپک ( کمیته روابط عمومی آمریکا و اسرائیل) در واشنگتن حضور دارد، اعلام کرد که به خاطر این حمله موشکی سفر خود را کوتاه خواهد کرد و به اسرائیل برمی‌گردد. او قرار است عصر دوشنبه به وقت محلی با دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا دیدار کند. وی در واکنش به حمله موشکی به تل‌آویو اعلام کرد که پاسخ شدیدی به این حمله خواهد داد.
بامداد دوشنبه در پی اصابت یک موشک به شمال تل آویو دست‌کم هفت تن زخمی و یک ساختمان تخریب شد. امروز همچنین مناطقی در نوار غزه توسط جنگنده های صهیونیستی بمباران شد.
لازم به ذکر است که تنش و درگیری در فلسطین در حالی شدت می‌گیرد که نتانیاهو در امریکا به‌سر می‌برد و نیز قرار است فردا 'دونالد ترامپ' رییس جمهوری آمریکا تصمیم خود را در مورد به رسمیت شناختن حق حاکمیت اسراییل غاصب بر جولان سوریه اعلام کند تصمیمی که با سکوت معنادار اکثر سران عرب همراه است.
ترامپ با این تصمیم گیری، برخلاف قطعنامه های سازمان ملل، چند دهه سیاست آمریکا در مورد سرنوشت بلندی های جولان اشغالی را زیر و رو کرد.
انتهای پیام /*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما