plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۶
کد مطلب : ۶۳۹
واکنش پوتین به تحریم های غرب علیه روسیه؛

«پوتین» رئیس جمهور روسیه امروز به کریمه می‌رود

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، قرار است امروز ۱۸ مارس (۲۷ اسفند) به کریمه و سواستوپول سفر کند.
«پوتین» رئیس جمهور روسیه امروز به کریمه می‌رود
به گزارش ایصال نیوز، کاخ کرملین اعلام کرد، پوتین در جریان این سفر در مراسم راه اندازی دو نیروگاه‌های حرارتی «بالاکاوسکیا» و «تاوریچسکیا» نیز شرکت خواهد کرد.
رئیس جمهور روسیه همچنین قرار است با مقامات کریمه و سواستوپول در شهر سیمفروپول دیدار و گفتگو کند و در مراسم جشن اختصاصی پنجمین سالگرد همه‌پرسی کریمه و اتحاد مجدد آن با روسیه، شرکت کند.
لازم به یادآوریست، ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه تنها چند روز پس از تحریم های هماهنگ آمریکا، کانادا و اتحادیه اروپا علیه کشورش به دلیل الحاق کریمه به خاک روسیه، راهی این منطقه می شود.
اوکراین بارها از جامعه جهانی خواسته است ضمن نپذیرفتن کریمه به عنوان جزئی از خاک روسیه، این کشور را اشغالگر بخوانند و به روسیه برای بازپس دادن این منطقه به اوکراین فشار بیاورند.پوتین رئیس جمهور روسیه هم در خصوص کریمه گفته است که مسکو با هیچ کسی در خصوص حق حاکمیت خود بر منطقه کریمه مذاکره نمی کند.
اختلافات روسیه و اوکراین از سال 2014 و پس از وقوع تغییرات در اوکراین که کی یف از آن به عنوان «انقلاب» و روس ها «کودتا» یاد می کنند، آغاز شده است.فردا پنجمین سالگرد رفراندوم استقلال کریمه از اوکراین در سال 2014 میلادی و الحاق خاک کریمه به روسیه است.
انتهای پیام /*
۰
مرجع : روسیا الیوم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما