plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶
کد مطلب : ۴۴۸
دبیر رقابت‌های فن آورد:

برگزیدگان «آی سی تی» فن آورد عضو بنیاد ملی نخبگان می شوند

اختتامیه رقابتهای فن آورد در تهران برگزار شد
مراسم اختتامیه رقابت‌های تخصصی فن‌آورد با حضور «سورنا ستاری» معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد و با معرفی برگزیدگان این رقابت ها به کار خود پایان داد.
برگزیدگان «آی سی تی» فن آورد عضو بنیاد ملی نخبگان می شوند
به گزارش خبرنگار ایصال نیوز، سورنا ستاری، معاون علمی و فن‌آوری ریاست جمهوری، در مراسم اختتامیه رویداد فن‌آورد 4 و اهداء جوائز برندگان رتبه های اول تا سوم شاخه های فن‌آورد، که پیش از ظهر امروز در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: استارت‌آپ‌های مؤفقی در کشور وجود دارند که به‌صورت هفتگی شاهد رشد ۱۰ درصدی آن‌ها هستیم. این استارت‌آپ‌ها می‌توانند آینده‌ای روشن داشته باشند و به اقتصاد کشور کمک کنند.
همچنین «حسین قدسی زاده» دبیر مراسم اختتامیه رقابت های فن‌آورد گفت: با نیازسنجی دقیقی که صورت گرفت‌، اضافه کردن حوزه مدیریت می تواند کمک زیادی به بنگاه های اقتصادی کند.
دبیر رقابت های فن آورد افزود: برای برگزاری رقابت در حوزه علم و فناوری و رقابت های تخصصی علمی،برنامه ای جذاب و تخصصی ای را در تلویزیون برگزار و ضبط کردیم تا نخبگان با هم به صورت حضوری به رقابت بپردازند و به زودی در رسانه ملی پخش می شود که نسبت به دیگر برنامه های رقابتی تلویزیون متفاوت است.
قدسی زاده با اشاره به تصویب رقابت ملی فن آورد به عنوان رویداد در بنیاد ملی نخبگان گفت: نخبگان برگزیده فن آورد در حوزه آی سی تی به عنوان نخبه به بنیاد نخبگان معرفی می شوند.
در چهارمین دوره فن آورد، تعداد45 نفر در حوزه صنایع خلاق هنر، مدیریت و ای سی تی به عنوان برگزیده انتخاب شدند و مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند که مهندس مرتضی امینی از شهرستان نجف آباد استان اصفهان موفق به کسب مقام دوم در شاخۀ برنامه نویسی توسعه وب در این رویداد مهم حوزه فن‌آوری شد. 
مبلغ جایزه این رقابت ها به صورت کلی 500 میلیون تومان است که به تمام برگزیدگان رتبه های اول تا سوم داده می‌شود.
مرحله حضوری چهارمین دوره فن آورد به صورت مسابقه تلویزیونی و در 13 قسمت 45 دقیقه ای برنامه ریزی شده است که از سال آینده پخش می شود.
همزمان با برگزاری اختتامیه رقابت های تخصصی فن آورد، جشن پنج سالی رقابت های فن آوری نیز گرفته شد. مجموعه رقابت‌های تخصصی فن‌آورد از سال 1393 با حمایت ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری در رشتۀ هوش و به همت جمعی از فارغ‌التحصیلان و دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف راه‌اندازی شده است. هدف از برگزاری این رقابت، حل مسائل شرکت‌ها و سازمانها به دست متخصصان و نخبگان از طریق ارتباط صنعت و دانشگاه است.
چهارمین دوره مسابقات فن آورد در سه حوزه اصلی مدیریت، ICT و صنایع خلاق (هنر) برگزار شد. 
انتهای پیام /*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما