plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۳
کد مطلب : ۴۱۶۴۵
رئیس کمیسیون تلفیق مجلس خبر داد

کلیات بودجه سه شنبه هفته جاری به صحن می آید

تاجگردون: جلوی رانت ارزی را می گیریم
رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: کلیات و شاخص های بودجه ۱۴۰۴ در سطح یک در حال بررسی است و پیش بینی می شود که روز سه شنبه هفته جاری در صحن بررسی می شود.
کلیات بودجه سه شنبه هفته جاری به صحن می آید
به گزارش سرویس اقتصادی ایصال نیوز، غلامرضا تاجگردون در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا در یاسوج اظهار کرد: پس از بررسی کلیات بودجه در صحن به رای گذاشته می شود و در صورتی که رای اورد مجدد به کمیسیون تلفیق می آید و حدود یک ماه بررسی نهایی روی آن انجام خواهیم داد و دوباره برای تصویب نهایی در صحن بررسی و به رای گذاشته می شود.

چنانچه کلیات توسط نمایندگان به تصویب رسید، لایحه به کمیسیون‌های تخصصی و کمیسیون تلفیق برای بررسی جزییات بخش اول آن ارجاع می‌شود .

وی گفت: آنچه مورد تاکید نمایندگان و کمیسیون تلفیق خواهد بود بررسی مسایل مهم کشور به ویژه در حوزه ناترازی انرژی و بازرگانی است که ما هم در بررسی شاخص ها روی این مسایل تاکید خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: یکی از تاکیدهایی که در لایحه بودجه کمیسیون تلفیق روی آن تاکید دارد این است که هزینه ها را متناسب با درامد و منابع تعریف کنیم .

رئیس کمیسیون بوجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین در تنظیم بودجه سال آینده ضمن تاکید بر شفافیت منابع و مصارف واقعی جامعه را در نظر خواهیم گرفت .

تاجگردون یادآور شد: ما در کمیسیون تلفیق از دیگر شاخص ها و برنامه هایی که دنبال خواهیم کرد موضوع ارز است و باید جلوی رانت ارزی و تفاوت فاحش بین قیمت ارز که برخی ها بهره مند می شوند و بخش زیادی از مردم از آن بی بهره اند را خواهیم گرفت.

البته شاید این تصمیم ها هم به مذاق برخی ها خوش نیاید اما آن چیزی که برای ما و مردم مهم است و دولت نیز روی آن تاکید دارد این است که باید ملت از قوانین و نحوه تنظیم بودجه و منابع آن بهره مند شوند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما