plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۲
کد مطلب : ۴۱۳۵۹

دلنوشته‌های دانش‌آموزان خراسان برای کودکان غزه و لبنان

شماری از دانش‌آموزان خراسان رضوی با نوشتن نامه‌هایی خطاب به کودکان مظلوم غزه و لبنان و ابراز دوستی نسبت به این کودکان جنگ‌زده، با زبانی کودکانه آنچه را در دل داشتند بر کاغذ آوردند تا احساس همدردی و هم‌پیمانی خود با مردم لبنان و غزه را در حافظه تاریخ ماندگار کنند.
دلنوشته‌های دانش‌آموزان خراسان برای کودکان غزه و لبنان
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز و به نقل از ایرنا، این اقدام در قالب حرکت خودجوش دانش آموزی انجام شد ضمن اینکه شماری از دانش آموزان نیز در قالب پویش نقاشی، در حمایت از کودکان و مردم مظلوم لبنان و غزه در زیر آتشباران رژیم صهیونستی، اقدام به طراحی و ترسیم نقاشی های دلی کردند تا نفرت خود را از این حملات ناجوانمردانه این رژیم کودک کش و حمایت قدرت های بزرگ از آن نمایش دهند.

«نازنین فاطمه مجیدی»، دانش آموز مشهدی در نامه خود نوشت: از اینکه حالا پیش شما نیستم، خیلی ناراحتم اما همین حالا برای شما آرزوی موفقیت و پیروزی می کنم.

او نوشت: ما هم مانند «سیدحسن نصرالله» تا آخرین قطره خونمان جلو اسرائیل می‌ایستیم و با او می جنگیم و از شما دوست عزیز خواهش می کنم که هیچ وقت امید خود را از دست ندهید.

این دانش آموز در ادامه دلنوشته خود آورده است: کاش توانسته باشم گوشه‌ای از درد و رنج شما را حس کرده و نامه ام مرهمی بر دل شما شده باشد؛ به امید دیدار
فاطمه در انتها با مداد گلی نوشته است: "فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است"


دلنوشته‌های دانش‌آموزان خراسان برای کودکان غزه و لبنان

«یسنا ثابت»، دیگر دانش آموز خراسان رضوی است که در نامه خود نوشته است: ما ایرانی‌ها، شهدای اسلامی را دوست داریم، بعضی از شهدا برای ما و کشورمان فداکاری کرده اند چرا که آنها جان خود را فدا کردند تا ما به راحتی زندگی کنیم.

این دانش آموز در ادامه نوشته است: اسرائیل بدجنس بچه های غزه را اذیت می کند و ما باید با حجاب خودمان با آنها بجنگیم.

وی آورده است: ما خانم ها با حجاب خودمان با دشمنان می‌جنگیم و مردها با نیرو و تفنگ می جنگند؛ ما به فلسطین باید کمک کنیم تا آنها به راحتی بتوانند زندگی کنند.
ما بچه ها و مردم غزه را خیلی دوست داریم و به آنها احترام می گذاریم و در نتیجه ما تصمیم گرفتیم که با حجاب خودمان با دشمن بجنگیم.

یکی دیگر از دانش آموزان خراسان رضوی در نامه خود خطاب به کودکان غزه نوشت: سلام ، من «رومینا» می خواهم نامه ای به لبنان بفرستم؛ دلم برای بچه‌های لبنان می سوزد چون آنها هر روز با صدای بمب و انفجار از خواب بیدار می‌شوند و چندین روز است که اسرائیل به لبنان و شهرهای آنها حمله کرده است و خانه‌های آنان را خراب کرده است.


دلنوشته‌های دانش‌آموزان خراسان برای کودکان غزه و لبنان

«رومینا امینی»، نوشته است: آنها در عذاب زندگی می‌کنند و در آوار میخوابند و شاید مادرو پدر آنها هم خواب نداشته باشند و دنبال غذا برای بچه‌هایشان بگردند.
این دانش آموز در ادامه نامه خود آورده است: آنها حتی لباس ندارند و چند روز است که رییس سید حسن نصرالله که رییس جمهور آنهاست را به شهادت رساندند.
وی در خاتمه دلنوشته اش اظهار امیدواری کرده است که این جنگ تمام شود و مردم لبنان در آرامش و آسایش زندگی کنند.

دلنوشته‌های دانش‌آموزان خراسان برای کودکان غزه و لبنان

مروه فاطمی، دانش آموز کلاس هفتم نیز در نامه خود با اشاره به عملیات "وعده صادق ۲" نوشت: بالاخره روزی رسید که ما جواب دندان شکنی به رژیم صهیونیستی بدهیم؛ کسی که به مردمان مظلوم غزه و فلسطین هیچ رحمی نداشت.

این دانش آموز اهل شهرستان تقریبی "صالح آباد" نوشت: او با این کارها ثابت کرد که یک ترسو بیش نیست، کسی که رهبر بزرگ حزب الله لبنان را به شهادت رساند، جواب و تاوانش را پرداخت.

این دانش آموز در ادامه نوشت: کشور عزیزمان ایران با موشک های نیرومندش به سمت کشور اشغالگر اسرائیل حمله‌ای انجام داد که باعث ترس اسرائیل زورگو شد؛ ما همواره برای فلسطین مظلوم دعا خواهیم کرد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما