plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۱
کد مطلب : ۴۱۱۹۶

احتمال حمله قریب الوقوع اسرائیل به مواضع مقاومت عراق قوت گرفت

منابع موثق فاش کردند که پس از کشته شدن دو سرباز اسرائیلی در حمله پهپادی به بلندی‌های جولان، افسران ارشد ارتش عراق به رهبران گروه‌های مقاومت اطلاع دادند که حمله اسرائیل از هر زمان دیگری نزدیک‌تر است. در این پیام همچنین به اهدافی که احتمالا در فهرست اهداف وجود دارد اشاره شده است.
احتمال حمله قریب الوقوع اسرائیل به مواضع مقاومت عراق قوت گرفت
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز و به نقل از العا لم، منابع موثق تصریح کردند یکی از فرماندهان برجسته ارتش عراق پیام‌هایی شفاهی برای رهبران این گروه‌ها داده، که شامل هشدار در مورد نزدیک شدن حمله اسرائیل و توضیح نقشه اهداف مورد انتظار است.

روزنامه "الشرق الاوسط" به نقل از منابع مذکور مدعی شد: طبق معمول مکاتبات نظامی، این پیام نیز از بیم درز آن، به صورت شفاهی مخابره شده است.

با این حال، ارزیابی‌های نظامی و سیاسی در عراق درباره اهداف( حملات رژیم صهیونیستی) متناقض است ولی این نگرانی وجود دارد که انبارهای تسلیحاتی، اتاق‌های عملیات و ساختمان‌های مسکونی هدف قرار بگیرد.

منابع مذکور خاطرنشان کردند: گروه‌های مقاومت عراقی این یقین را دارند که اسرائیل با کمک آمریکا که از دو دهه پیش در عراق حضور دارد، به حجم انبوهی از اطلاعات درباره مختصات پایگاه‌ها و افراد در عراق دسترسی دارد.

پیشتر روزنامه عبری "یدیعوت آحارونوت" به نقل از برخی منابع اعلام کرد که اسرائیل به دنبال کشته شدن دو نظامی و زخمی ۲۶ تن دیگر، قصد اقدام علیه گروه‌های مقاومت در عراق را دارد.

ارتش اسرائیل عصر جمعه گذشته به هلاکت ۲ و زخمی شدن ۲۳ نظامی تیپ پیاده‌نظام خود در حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به جولان اشغالی اذعان کرد.

مقاومت اسلامی عراق نیز مانند دیگر گروه‌های مقاومت منطقه در مقابل جنایات روزافزون صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین ساکت ننشست و از هفدهم اکتبر پشتیبانی خود از ملت و مقاومت فلسطین را با هدف قرار دادن چند پایگاه اشغالگران آمریکایی در عراق و سوریه آغاز کرد و به دیگر جبهه‌های فعال علیه رژیم اشغالگر و آمریکا ملحق شد تا جبهه جدیدی علیه دشمن آمریکایی – صهیونیستی در منطقه گشوده و دشمن بیش از پیش سردرگم شود.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما