plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۸
کد مطلب : ۴۱۱۵۳

سازمان ملل: تشدید درگیری در لبنان برای کل منطقه فاجعه‌آمیز خواهد بود

معاون سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد در اظهاراتی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی باید برای محافظت از غیرنظامیان تلاش کند، تاکید کرد: هرگونه تشدید درگیری در لبنان برای کل منطقه فاجعه‌آمیز خواهد بود.
سازمان ملل: تشدید درگیری در لبنان برای کل منطقه فاجعه‌آمیز خواهد بود
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، فرحان حق معاون سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد در گفت وگو با شبکه خبری قاهره در ارتباط با حمله‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی به لبنان، اظهار کرد: ما پیش از این شاهد تخلفات در غزه بودیم و نمی‌خواهیم دوباره شاهد تکرار آن تخلفات در لبنان باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه ما نگران تلفات غیرنظامیان در لبنان و همچنین در طولکرم در کرانه باختری هستیم، خاطرنشان کرد که رژیم صهیونیستی باید برای محافظت از جان غیرنظامیان و توقف حمله به بیمارستان‌ها تلاش کند.

فرحان با تاکید بر اینکه همه کشورها و سازمان‌های بین‌المللی باید برای توقف تشدید تنش‌ها در غزه و لبنان تلاش کنند، گفت: ما شبانه‌روز در حال تلاش و برقراری ارتباط با همه طرف‌ها هستیم تا اوضاع فعلی آرام شود اما سازمان ملل به تنهایی و بدون مشارکت کشورهای دنیا کار چندانی از پیش نخواهد برد چرا که این سازمان از ابتدا هم بر اساس همکاری و مشارکت کشورها در انجام امور مختلف پایه‌گذاری شده است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی از نخستین دقایق بامداد امروز (شنبه) در چند نوبت مناطقی از پایتخت لبنان از جمله «الشویفات» و «برج البراجنه» و اطراف مجتمع فرهنگی حضرت قائم (عج) را بمباران کردند.

بمباران مجدد گذرگاه مرزی المصنع میان لبنان و سوریه از دیگر حملات تجاوزکارانه ارتش رژیم صهیونیستی در بامداد امروز است.

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی این گذرگاه را بامداد جمعه بمباران و مسیر رفت و آمد میان دو کشور از این نقطه مرزی را قطع کرده بودند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما