plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۳
کد مطلب : ۴۱۱۵۱

20 کشته و زخمی هنگام تلاش نظامیان اشغالگر برای نفو‍ذ به دو شهر مرزی لبنان

یک افسر میدانی در اتاق عملیات مقاومت اسلامی لبنان گزارش داد که بعدازظهر (دیروز) جمعه، تعدادی از سربازان نیروهای نخبه ارتش اسرائیل هنگام تلاش برای پیشروی از دو محور به سمت شهرهای مارون الراس و یارون در مرزهای جنوبی لبنان کشته و یا زخمی شدند.
20 کشته و زخمی هنگام تلاش نظامیان اشغالگر برای نفو‍ذ به دو شهر مرزی لبنان
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، این افسر میدانی گفت: نظامیان نخبه ارتش اسرائیل بعد از ظهر جمعه پس از شلیک توپخانه ای و هوایی، درصدد پیشروی از دو محور به سمت شهرک های مارون الرأس ویارون بودند.

وی افزود: هنگام رسیدن نیروهای نخبه اسرائیلی، نیروهای مقاومت با سردادن فریاد «لبیک یا نصرالله»، مواد منفجره ای را (که مقداری از آنها دیروز کار گذاشته شده بود) منفجر کردند و با افسران و سربازان زبده با سلاح های سبک و متوسط و نارنجک، از فاصله نزدیک به صفر، ​​درگیر شدند که این درگیری ها به کشته و زخمی شدن شماری از افراد نیروهای مهاجم منجر شد.

وی همچنین گفت که بقیه نیروها که کشته ویا زخمی نشده بودند، مجبور به عقب نشینی شدند.

این منبع خاطرنشان کرد: تصاویری که امروز توسط ارتش اسرائیل از سربازان خود نزدیک خانه‌های یکی از روستاهای مرزی در جنوب لبنان منتشر شده، در نقطه‌ای جغرافیایی ده‌ها متر دورتر از سرزمین‌های اشغالی گرفته شده وهمانطور که همه می‌دانند، برخی از جنوبی‌ها خانه های خود را نزدیک مرز ساخته اند.

وی افزود: برای به دست آوردن این تصاویر که نخست‌وزیر بحران‌زده اسرائیل، بنیامین نتانیاهو، به شدت به آن‌ها نیاز دارد، هزینه‌ای بیش از ۲۰ کشته و زخمی در میان نیروهای نخبه ارتش اسرائیل پرداخت شده است، اما این مسئله توسط سانسور نظامی اسرائیل پنهان و مخفی شده است.

افسر میدانی حزب‌الله تأکید کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی تمامی تحرکات دشمن را در مرزهای جنوبی لبنان رصد و پیگیری می‌کنند و در پایگاه‌ها و مقرهای عقب‌نشینی آن‌ها، به وسیله آتش توپخانه و موشک‌ها، با نیروهای اسرائیلی مقابله می‌کنند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما