plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۴
کد مطلب : ۴۰۸۸۷

رئیس جمهور برزیل: تمام ملت فلسطین در حال مجازات شدن هستند

رئیس‌جمهور برزیل در جریان سخنرانی خود در مجمع‌عمومی سازمان ملل بر ضرورت اصلاح ساختار شورای امنیت سازمان ملل تأکید کرد و گفت: ملت فلسطین در معرض مجازات دسته‌جمعی هستند و آن‌چه در حال روی‌دادن است مانع از دستیابی به توافق برای آزادی اسیران و آتش‌بس می‌شود.
رئیس جمهور برزیل: تمام ملت فلسطین در حال مجازات شدن هستند
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، «لوئیس ایناسیو لولا داسیلوا» رئیس‌جمهور برزیل روز سه‌شنبه در سخنرانی خود در مجمع‌عمومی سازمان ملل بر ضرورت اصلاح ساختار شورای امنیت سازمان ملل تأکید کرد و گفت: تمام ملت فلسطین در معرض مجازات دسته‌جمعی هستند.

وی اضافه کرد: «شورای امنیت سازمان ملل باید اصلاح شده و توسعه یابد و طی آن باید برای کشور‌های آمریکای لاتین و آفریقا امکان عضویت در این شورا فراهم شود».

رئیس‌جمهور برزیل اضافه کرد: «منشور سازمان ملل متحد باید اصلاح شده تا بتواند تغییرات مطلوب را ایجاد کرده و به صلح و امنیت بین‌المللی دست‌یافت».

لولا داسیلوا افزود: «منشور کنونی سازمان ملل با چالش‌هایی که بشر با آن مواجه بوده مقابله نکرده و تا کنون شاهد آن نبوده‌ایم که یک زن به سِمت دبیرکل سازمان ملل دست یابد».

وی گفت: «تمام ملت فلسطین در معرض مجازات دسته‌جمعی هستند و آنچه در حال روی‌دادن است مانع از دستیابی به توافق برای آزادی گروگان‌ها و آتش‌بس می‌شود». العا لم 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما