plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۰
کد مطلب : ۴۰۸۵۶
معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور خبر داد

پزشکیان با ۲۰ نفر از روسای کشورها دیدار می‌کند

تشریح مواضع کشورمان توسط رئیس جمهور
معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور با انتشار پیامی، گزارشی از برنامه‌های رئیس‌جمهور در حاشیه هفتاد و نهمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد ارائه کرد.
پزشکیان با ۲۰ نفر از روسای کشورها دیدار می‌کند
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، مهدی سنایی معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت: «مسعود پزشکیان» طی سه روز کاری در ‎نیویورک با حدود ۲۰ نفر از روسای کشورها از جمله رئیس‌جمهور ترکیه، پادشاه اردن و رئیس‌جمهور فرانسه دیدار دو جانبه خواهد داشت.

وی در ادامه این پیام آورده است: سخنرانی در نشست سران میثاق آینده در روز دوشنبه و سخنرانی در مجمع عمومی عصر سه‌شنبه در برنامه است.

معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور اعلام کرد: رئیس‌جمهور همچنین دیدارهای زیادی با اهالی و مدیران رسانه‌ها، اندیشکده‌ها و نمایندگان ادیان و همچنین چند نشست با ایرانیان مقیم آمریکا برگزار خواهد کرد.

سنایی تاکید کرد: پزشکیان در این دیدارها دیدگاه دولت خویش به تعامل با جهان و همچنین نگاهش در زمینه منطقه متحد و قوی را عرضه خواهد کرد.

رئیس جمهور به منظور شرکت در هفتاد و نهمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد و تشریح مواضع جمهوری اسلامی درباره مسائل بین‌المللی، صبح روز یکشنبه اول مهر ۱۴۰۳ در راس یک هیات عالی‌رتبه سیاسی، عازم نیویورک شد.

دکتر پزشکیان در این سفر علاوه بر شرکت و سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل، دیدارهایی نیز با تعدادی از سران کشورهای شرکت کننده در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی خواهد داشت.

وی نشست‌هایی نیز با گروه‌ها و افراد مرجع سیاسی، اجتماعی، مذهبی و رسانه‌ای در آمریکا خواهد داشت و ضمن تشریح مواضع کشورمان، به سوالات آنان پاسخ خواهد داد. ا یر نا 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما