plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۸
کد مطلب : ۴۰۸۵۵

بیانیه آیت‌الله سیستانی در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به لبنان

مرجع عالیقدر شیعیان جهان که در عراق مستقر است، همبستگی خود را با "مردم عزیز لبنان" اعلام کرد و خواستار تلاش تمام عیار برای توقف حملات وحشیانه و تجاوزکارانه مداوم رژیم صهیونیستی و محافظت از مردم لبنان در برابر اثرات مخرب آن شد.
بیانیه آیت‌الله سیستانی در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به لبنان
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، آیت‌الله سید علی حسینی‌ سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان جهان که در عراق مستقر است، در بیانیه ای همبستگی خود را با "مردم عزیز لبنان" اعلام و در این مصیبت بزرگ ابراز همدردی نمود.

ایشان از درگاه خداوند متعال خواست «به مردم عزیز لبنان عنایت فرموده، آنان را از شر ستمکاران و دسیسه‌های فاجران حفظ کند. شهدای صالح را مشمول رحمت واسعه خویش قرار داده و به مجروحان شفای عاجل عنایت فرماید.»

آیت‌الله سیستانی، خواستار تلاش تمام عیار برای توقف حملات وحشیانه و تجاوزکارانه مداوم رژیم صهیونیستی و محافظت از مردم لبنان در برابر اثرات مخرب آن شد و در این راستا از مومنان خواست تا کاری انجام دهند که به کاهش رنج مردم لبنان و تامین نیازهای بشردوستانه آنها کمک کند.

مرجع عالیقدر عراق افزود: «مردم شریف لبنان روزهای سختی را می‌گذرانند و به طور فزاینده‌ای در معرض تجاوزات وحشیانه رژیم اسرائیل و اقدامات ددمنشانه از جمله انفجار شمار زیادی از وسایل ارتباطی شخصی و موارد مشابه، هدف قرار گرفتن خانه‌های مملو از شهروندان، حتی زنان و کودکان، حملات شدید به ده‌ها روستا و شهر در جنوب لبنان و بقاع، قرار گرفته‌اند.

آیت الله سیستانی خاطرنشان کرد: «این حملات تاکنون منجر به شهادت و مجروح شدن شمار زیادی از رزمندگان قهرمان مقاومت و سایر غیرنظامیان بی‌گناه و همچنین آواره شدن ده‌ها هزار نفر از خانه‌ و کاشانه خود شده است.»

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما