plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۲
کد مطلب : ۴۰۷۹۹
وزیر بهداشت لبنان خبر داد

شمار شهدای جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان به ۷۰ نفر رسید

آمار شهدای جنایت تروریستی ترور فرماندهان رضوان حزب الله رو به افزایش است
وزیر بهداشت لبنان با بیان این‌که آمار شهدای جنایت تروریستی ترور فرماندهان گردان رضوان حزب الله رو به افزایش است و کار آورابرداری هنوز تمام نشده است و پیکرها متلاشی شده است، گفت: شمار شهدای جنایت انفجار دستگاه‌های ارتباطی و حمله هوایی به ضاحیه در جنوب بیروت هم اکنون به ۷۰ نفر رسیده است.
شمار شهدای جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان به ۷۰ نفر رسید
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، «فراس الابیض» روز شنبه در نشست خبری اظهار داشت: شمار شهدای حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت به ۳۱ نفر رسیده است که سه نفر از این شهدا کودک و هفت نفر دیگر زن هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی روز جمعه (30 شهریور ماه) به منطقه ضاحیه در جنوب بیروت حمله و یک ساختمان را هدف قرار داد که منجر به شهادت ابراهیم عقیل از فرماندهان جهادی حزب الله لبنان و برخی از شهروندان دیگر شد.

وزیر بهداشت لبنان شمار زخمی های این حمله را نیز ۶۸ نفر اعلام کرد که به ۱۲ بیمارستان اعزام شده اند و حال ۲ نفر از آن ها وخیم است.

وی گفت: با توجه به وجود پیکرهای متلاشی شده و پایان نیافتن کار آواربرداری، آمار شهدای این جنایت تروریستی روبه افزایش است.

الابیض در ادامه خاطرنشان کرد: ۷۷۰ مجروح انفجار تجهیزات ارتباطی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه (27 و 28 شهریور ماه) نیز در بیمارستان های لبنان بستری هستند که ۱۵۲ نفر از آن ها در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر هستند.

رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه (27 شهریور ماه) در اقدامی جنایتکارانه تعدادی از دستگاه‌های دریافت پیام (پیجر) در لبنان را منفجر کرد. این دستگاه‌ها طبق بیانیه حزب الله لبنان توسط تعدادی از کارگران واحدها و مؤسسات مختلف حزب‌الله مورد استفاده قرار گرفته بود.

خاطرنشان می شود که پس از انفجارهای روز سه شنبه دستگاهای ارتباطی پیجر در لبنان، عصر چهارشنبه (28 شهریور ماه)‌ در موج دوم انفجار دستگاه‌های ارتباطی صدای چندین انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت و تعدادی دیگر از مناطق لبنان شنیده شد. در پی انفجار این دستگاه‌ها، داخل تعدادی از آپارتمان‌ها، خودروها و موتورسیکلت‌ها آتش‌سوزی رخ داد.

در این دو عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی با منفجر کردن هزاران دستگاه پیجر، بی‌سیم و سیستم‌های ارتباطی، دست‌کم ۳۷ شهروند لبنانی را شهید و بیش از چهار هزار نفر دیگر را زخمی کرد. العا لم 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما