plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۳
کد مطلب : ۴۰۳۴۴
آیین تکریم سجاد پناهی برگزار شد

سیدعبدالله موسوی‌پور رئیس دادگستری نجف آباد شد

حجةالاسلام جعفری: استان اصفهان بالاترین آمار پرونده‌های مختومه را دارد
آیین تکریم و معارفه روسای سابق و جدید دادگستری شهرستان نجف آباد با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار و سیدعبدالله موسوی‌پور به‌عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان نجف آباد معرفی و از خدمات سجاد پناهی در مدت تصدی این مسئولیت، تقدیر بعمل آمد.
سیدعبدالله موسوی‌پور رئیس دادگستری نجف آباد شد
به گزارش سرویس استان اصفهان ایصال نیوز، آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان نجف آباد، امروز شنبه (دهم شهریورماه) با حضور حجة الاسلام جعفری رئیس کل دادگستری استان اصفهان، حجة الاسلام حسناتی نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه نجف آباد، موسی مباشری فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد، حسین گرامی دادستان شهرستان، روسای سابق و جدید دادگستری شهرستان نجف آباد و جمعی از مسئولان این شهرستان در مرکز همایش های شهروند نجف آباد برگزار شد. 

در این مراسم، ضمن تکریم سجاد پناهی و تقدیر از خدمات وی در مدت تصدی مسئولیت در دادگستری نجف آباد، سیدعبدالله موسوی‌پور به عنوان رئیس دادگستری این شهرستان معرفی و حکم وی توسط حجة الاسلام اسدالله جعفری به وی ابلاغ شد. 

حجة الاسلام حسناتی، حجة الاسلام جعفری و موسی مباشری نیز از سخنرانان این آیین تکریم و معارفه بودند.    

نماینده مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به حساسیت های کار در دستگاه قضایی، از قضات و مسئولان قضایی خواست که به شدت مراقب کارچاق‌کن‌ها و افرادی که سعی در نفوذ در این دستگاه مهم نظام اسلامی را دارند باشند. 

رئیس کل دادگستری استان اصفهان نیز در این مراسم، با اشاره به تلاش قوه قضائیه برای حل چالش اطاله دادرسی در پرونده های قضایی، به تلاش جهادی مسئولان قضایی استان اصفهان در این راستا اشاره و اظهار کرد که استان اصفهان در این زمینه پیشتاز است. 

فرماندار ویژه نجف آباد نیز با اشاره به تعامل مطلوب مجموعه اداری شهرستان با مجموعه قضایی، از تلاش های مشترک در زمینه حل و فصل مسائل صنایع و مجموعه های تولیدی شهرستان نجف آباد تمجید کرد. 

عبدالله موسوی‌پور پیش از تصدی این مسئولیت در شهرستان نجف آباد، رئیس دادگستری شهرستان برخوار بود که با معارفه امید برزن به عنوان رئیس جدید دادگستری برخوار، مأموریت خود را در شهرستان نجف آباد آغاز کرد. 

سجاد پناهی از سال 1401 و با حکم رئیس قوه قضائیه، ریاست دادگستری شهرستان نجف آباد را بر عهده داشت. 

انتهای پیام/*
۳۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما