plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶
کد مطلب : ۴۰۰۰۸
امروز و فردا اتفاق می‌افتد

وقوع رگبار باران در مناطق شمالی کشور

تشدید بارش‌ها در سواحل دریای خزر تا روز شنبه
سازمان هواشناسی اعلام‌کرد: امروز (سه‌شنبه) در برخی نقاط واقع در نیمه شمالی استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، ارتفاعات اردبیل، گلستان و خراسان شمالی و فردا (چهارشنبه) در برخی نقاط ساحلی دریای خزر و خراسان شمالی، رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود
وقوع رگبار باران در مناطق شمالی کشور
به گزارش سرویس اجتماعی ایصال نیوز از سازمان هواشناسی، پنجشنبه در برخی نقاط ساحلی دریای خزر، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز مرکزی و جمعه علاوه بر این مناطق، در نقاطی از آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات و دامنه های استان‌های البرز، تهران و سمنان، رگبار باران ، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

شنبه بارش در سواحل دریای خزر و دامنه های شمالی و جنوبی البرز تشدید شده و در مناطقی از شمال غرب و مرکز نیز رگبار پراکنده رخ خواهد داد.

طی پنج روز آینده به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب و غرب کرمان و جنوب شرق فارس، رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

طی پنج روز آینده در برخی مناطق واقع در شمال شرق، شرق و جنوب شرق و پنجشنبه و جمعه در مناطقی از مرکز دامنه های جنوبی البرز، غرب و جنوب غرب، در برخی ساعات وزش باد شدید و در مناطق مستعد گردوخاک پیش بینی می شود.

دریای عمان و تنگه هرمز امروز و فردا و دریای خزر نیز پنجشنبه و جمعه مواج است.

آسمان امروز تهران صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و در برخی ساعت‌ها با وزش باد همراه است. بیشینه دمای امروز پایتخت ۳۸ و کمینه دمای آن ۲۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما