plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵
کد مطلب : ۳۹۹۳۴

اعزام اولین گروه زائران حسینی از مسیر دریا

امروز اولین کشتی حامل زائران اربعین از مبدا خرمشهر راهی بصره می‌شود تا دریا هم سهمی در ادای احترام به سیدالشهدا داشته باشد.
اعزام اولین گروه زائران حسینی از مسیر دریا
به گزارش سرویس گردشگری ایصال نیوز، از زمین و آسمان و حالا هم از دریا، همه راه‌ها برای رسیدن به سیدالشهدا (ع) مهیاست و چه اتفاقی خوبتر از اینکه چند سالی است مردم کشورمان پس از سال‌ها رنج دوری از سرزمینی بهشتی، حالا به قدری آسان و بی‌دردسر به پابوس اباعبدالله می‌روند که سال‌ها پیشتر حتی رویایش را هم تصور نمی‌کردند.

خوشبختانه طی سال‌های گذشته، مسئولان کشورمان تمام تلاش خود را برای رفع موانع و ایجاد آسان‌ترین شرایط ممکن فراهم کرده و هرسال نیز شاهد رونق این حماسه عظیم هستیم؛ نمونه‌اش همین راه اندازی کشتی خرمشهر به بصره که پیش بینی می‌شود بسیار مورد استقبال قرار گیرد.

بله وعده‌ها محقق شد و امروز اولین کشتی حامل زائران اربعین از مبدا خرمشهر راهی بصره می‌شود تا دریا هم سهمی در ادای احترام به سیدالشهدا داشته باشد. با پیگیری‌های مسئولان کشورمان و طبق توافقات صورت گرفته با کشور عراق، قرار است روزانه ۵۰۰ زائر از این طریق، عازم عراق شوند.

به گفته سید مجید میراحمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین، در بصره نیز، وسایل حمل و نقل عمومی مستقر شده‌اند تا زائران را بدون دردسر به شهرهای زیارتی برسانند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما