plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹
کد مطلب : ۳۹۷۴۱
در مراسم تشییع پیکر شهید هنیه در دانشگاه تهران

عضو ارشد حماس: "اسرائیل" را تا ریشه کنی آن از خاک خود دنبال خواهیم کرد

همچنان پرچم اسلام، جهاد، مقاومت و آزادی سرفراز و بلند است
خلیل الحیه یکی از رهبران برجسته جنبش حماس در مراسم تشییع پیکر اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی این جنبش در تهران اعلام کرد که هرگز اسرائیل را به رسمیت نمی شناسیم آن را تا ریشه کنی آن از خاک خود دنبال خواهیم کرد.
عضو ارشد حماس: "اسرائیل" را تا ریشه کنی آن از خاک خود دنبال خواهیم کرد
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، خلیل الحیه، از رهبران ارشد جنبش حماس روز پنجشنبه در سخنانی در مراسم تشییع پیکر شهید اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس در دانشگاه تهران اظهار داشت: خون شهید هنیه زمینه ساز وحدت امت اسلامی و وحدت مقاومت برای آزادی فلسطین است.

وی گفت: شعار اسماعیل هنیه که گفته است "هرگز اسرائیل را به رسمیت نمی شناسیم" شعار همیشگی ما تا ابد خواهد بود و "اسرائیل" را تا ریشه کنی آن از خاک خود دنبال خواهیم کرد.
الحیه افزود: رژیم صهیونیستی با ترور اسماعیل هنیه خشم مقاومت و همه آزادگان امت اسلامی و جهان را برانگیخت.

این عضو برجسته حماس خاطرنشان کرد: دشمن اگر تصور می کند با ترور رهبران ما می تواند اراده ما را تضعیف می کند، دچار توهم شده است.

الحیه گفت: رژیم صهیونیستی با ارتکاب این جنایت جدید به همه جهانیان ثابت کرد که این رژیم و غده سرطانی باید از بین برود.

وی افزود: امروز در میان مسلمانان تاکید می‌کنیم که خون اسماعیل هنیه همچنان در راه وحدت امت اسلامی، مقاومت و در راه آزادسازی فلسطین و قدس شریف اثر خواهد داشت و این دلالت آشکاری دارد بر آن هدفی که اسماعیل هنیه برای آن تلاش کرد که هدف وی وحدت بخشی میان امت اسلامی و وحدت مسلمانان برای آزادی فلسطین بود.

عضو ارشد حماس تصریح کرد: امروز امت اسلامی با تشییع اسماعیل هنیه نشان می‌دهد که همچنان پرچم اسلام، جهاد، مقاومت و آزادی سرفراز و بلند است و خواهد ماند.

خلیل الحیه در ادامه گفت: ما با امت و شهدای خود پیمان می‌بندیم که همچنان در راه اسلام و مقاومت گام برداریم و در مقابل و علیه اشغالگران صهیونیست بایستیم و مقاومت کنیم. پیمان می‌بندیم که ملت آواره فلسطین را به سرزمین فلسطین بازگردانیم و دولت و حکومت فلسطینی را در سرزمین خود ایجاد کنیم. آنان گمان کردند که می‌توانند با ترور اسماعیل هنیه راه وی را از بین ببرند، اما بدانند که این کار آنان باعث شد مبارزه از سوی فلسطینیان ادامه داشته باشد.

عضو ارشد حماس افزود: امروز اسماعیل هنیه به جایگاه رفیع شهادت نائل آمد و در حالی این دنیا را وداع گفت که مطمئن بود راه مقاومت ادامه دارد و خون وی ثمر خواهد داشت. او مطمئن بود که جمهوری اسلامی ایران همچنان بر سر اصول خود یعنی اصول اسلامی و انقلابی خود خواهد ماند که در مقدمه آن نصرت مستضعفان و مسلمانان و قدس شریف است.

الحیه اظهار کرد: برادر اسماعیل هنیه! آرام در جایگاه خود بمان و بدان که ملت ایران و ملت فلسطین و همه نیروهای مقاومت فلسطین متحد هستند و راه مقاومت را انتخاب کرده‌اند و برای پایان دادن به رژیم صهیونیستی و آزادی فلسطین متحد هستند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما