plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۷
کد مطلب : ۳۹۵۰۰

پاکستان: نتانیاهو تروریست است و باید محاکمه شود

مشاور نخست‌وزیر پاکستان گفت که کشورش نخست‌وزیر رژیم اسرائیل را تروریست می‌داند و از جامعه جهانی می‌خواهد او را به دلیل ارتکاب جنایات جنگی علیه فلسطینیان محاکمه کند.
پاکستان: نتانیاهو تروریست است و باید محاکمه شود
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، "رعنا ثناالله" مشاور "شهباز شریف" نخست‌وزیر پاکستان در امور سیاسی، امروز شنبه گفت که کمیته‌ای برای شناسایی شرکت‌ها و محصولات در پاکستان که ممکن است مستقیم یا غیرمستقیم به اسرائیل یا نیروهایش در ارتکاب جنایات جنگی علیه فلسطینیان کمک کنند، تشکیل شده است.

اظهارات این مقام پاکستانی بخشی از توافق با یک حزب سیاسی به نام تحریک لبیک پاکستان (TLP) بود.

در این توافق همچنین از مقامات پاکستانی خواسته شده کمک‌های بشردوستانه بیشتری به فلسطینیان ارائه کنند و همه محصولات و شرکت‌های حامی اسرائیل را ممنوع کنند.

اسلام‌آباد همچنین از جهانی خواست نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو را تروریست نامگذاری کنند و اعلام کرد پاکستان این کار را کرده است.

در توافق دولت پاکستان و حزب مذکور گفته شده که "نتانیاهو مسئول جنایات نیروهای اسرائیل در فلسطین است و ما او را تروریست می‌دانیم و از جامعه جهانی می‌خواهیم او را تروریست اعلام کند".

مشاور نخست‌وزیر پاکستان هم گفت که اسرائیل تروریستی است و "بنیامین نتانیاهو" مرتکب جنایات جنگی شده است. وی افزود "پاکستان از همه ابزارهای ممکن برای کمک به فلسطینیان و محکوم کردن اسرائیل به عنوان کشوری تروریستی استفاده خواهد کرد".

او از همه جهان بخصوص جامعه مسلمانان جهان خواست نتانیاهو را مسئول بدانند و او را به عدالت بسپارند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما