plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۷
کد مطلب : ۳۹۴۶۰

نیویورک تایمز: حزب دموکرات رأی‌گیری در مورد اعلام رسمی نامزدی بایدن را به تعویق انداخت

نیویورک تایمز در گزارشی خبر داد که حزب دموکرات آمریکا رأی‌گیری در مورد اعلام رسمی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به عنوان نامزد خود در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ این کشور را به تعویق انداخته است.
نیویورک تایمز: حزب دموکرات رأی‌گیری در مورد اعلام رسمی نامزدی بایدن را به تعویق انداخت
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، در گزارش نیویورک تایمز آمده است: چاک شومر رهبر اکثریت دموکرات در مجلس سنا از رهبران حزب دموکرات خواسته است تا رأی‌گیری در مورد معرفی رسمی بایدن به عنوان نامزد این حزب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا را که قرار بود، هفته آینده برگزار شود را به تاخیر بیندازند.

گزارش نیویورک تایمز می‌افزاید: شومر با حکیم جفریس رهبر اقلیت دموکرات در کنگره آمریکا توافق کرده است که او نیز رهبران حزب دموکرات را برای به تاخیر انداختن اعلام رسمی نامزد این حزب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ ایالات متحده، تحت فشار قرار دهد.

بر اساس گزارش نیویورک تایمز، در همین حال تیم والز رئیس کمیته قوانین حزب دموکرات که تعیین‌کننده زمان و نحوه برگزاری رأی‌گیری حزب دموکرات برای معرفی نامزد رسمی این حزب در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا است به جن اومالی دیلون مدیر ستاد انتخاباتی بایدن اطلاع داد که این رأی‌گیری باید به تعویق بیفتد.

به نوشته نیویورک تایمز، در پی این تغییر و تحولات، کمیته ملی حزب دموکرات تصمیم گرفته است که تاریخ رأی‌گیری برای معرفی نامزد رسمی این حزب برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا را به هفته اول آگوست موکول کند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما