plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۱
کد مطلب : ۳۹۳۸۳

واکنش معنادار صدر به ترور نافرجام ترامپ

رهبر جریان ملی شیعیان در عراق درباره حادثه ترور نافرجام رئیس‌جمهور سابق آمریکا اظهار نظر کرد.
واکنش معنادار صدر به ترور نافرجام ترامپ
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، مقتدی صدر رهبر جریان شیعی عراق، امروز- دوشنبه- در پستی در پلتفرم اجتماعی "ایکس" نوشت: ما باید از هر آنچه در این دنیای کوچک ما می‌گذرد، درس بگیریم... به‌ویژه از آنچه در ایالات متحده آمریکا اتفاق افتاد... از مبارزه برای قدرت و منحرف شدن دموکراسی و انتخابات از مسیر مسالمت‌آمیزشان. از جمله تلاش برای ترور رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد فعلی ریاست‌جمهوری (ترامپ).

صدر گفت: این حادثه ترور صرف‌نظر از اینکه واقعی یا بخشی از یک فیلم از قبل تهیه‌شده باشد نشان می‌دهد آمریکا و ادعاهایش مبنی بر ابرقدرت بودن یا مدافع دموکراسی بودن یا اولین حامی دموکراسی و یا گسترش‌دهنده صلح و مخالف با خشونت، همگی نادرست، دروغ و ادعایی صرف است که حقیقت ندارد و پیامی روشن برای جوانان غرب‌زده‌مان دارد که گمان می‌کنند که غربی‌ها طرفداران صلح و حامیان دموکراسی یا آزادی هستند.

صدر گفت: بنابراین حامیان غرب و آزادی‌خواهی باید عبرت بگیرند و منصفانه بنگرند و بدانند که همه اقدامات غرب دروغ است و هیچ اعتبار و شفافیتی ندارد. و این حادثه ترور چیزی نیست جز یک سری شواهد غیرقابل انکار از بازی غرب با مغز جوانان عربی و اسلامی و کشورهای به اصطلاح آنان جهان سوم است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما