plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۳
کد مطلب : ۳۹۲۸۲
در مراسم یادبود شهید «حاج ابونعمه»

سیدحسن نصرالله: از آقای پزشکیان تشکر می‌کنم که به پیام من پاسخ داد

هر کسی که رئیس جمهور ایران باشد از جبهه مقاومت دنبال می‌کند
دبیرکل حزب الله لبنان گفت: به همه کسانی که در منطقه دلخوش کرده بودند و در انتظار بودند، پیام رئیس جمهور منتخب ایران واضح و قطعی بود و اینکه جمهوری اسلامی ایران بر اساس فکر و عقیده و دین و اصول خود، یاری کردن از ملت های مظلوم و ستمدیده و جبهه مقاومت را در دستور کار قرار دارد. از آقای پزشکیان تشکر می‌کنم که به پیام من پاسخ داد.
سیدحسن نصرالله: از آقای پزشکیان تشکر می‌کنم که به پیام من پاسخ داد
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم یادبود شهید «حاج ابونعمه» گفت: برگزاری انتخابات در دو مرحله و در زمان کوتاه آن هم بعد از حادثه تلخ سقوط بالگرد رئیس جمهور و شهادت آقای رئیسی را به ملت و مسئولان و آیت‌الله خامنه‌ای تبریک می‌گویم.

حضور گسترده و بزرگ مردم ایران در انتخابات و برگزاری انتخابات در کمال انضباط و انتخاب دکتر مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور منتخب ایران را تبریک می‌گویم.

روز شنبه پیام تبریک فرستادم به آقای پزشکیان و تشکر می‌کنم که به این پیام پاسخ داد که موضع گیری سیاسی این پیام مهم بود.

به همه کسانی که در منطقه دلخوش کرده بودند و در انتظار بودند پیام رئیس جمهور منتخب ایران واضح و قطعی بود و اینکه جمهوری اسلامی ایران بر اساس فکر و عقیده و دین و اصول خود، یاری کردن از ملت های مظلوم و ستمدیده و جبهه مقاومت را در دستور کار قرار دارد.

پیام رئیس جمهور منتخب ایران و تماس‌هایی که داشتند تاکید داشت که ایران پشتوانه جبهه مقاومت است و این مسیر تا پیروزی ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما