plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۶
کد مطلب : ۳۹۰۰۰
در واکنش به اظهارات مداخله جویانه یک مقام آمریکایی در مورد انتخابات ایران

ناصر کنعانی: ملت ایران با مشارکت مؤثر و پرشور خود پای صندوقهای رأی، پاسخ اظهارات مداخله جویانه را خواهند داد

مجریان انتخابات در ایران، رأی مردم را امانت و حق‌الناس و پاسداری از آن را واجب می‌دانند
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به اظهارات مداخله جویانه یک مقام آمریکایی در مورد انتخابات ایران گفت: اظهارات مداخله‌جویانه معاون نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در خصوص انتخابات ریاست جمهوری کشورمان، گزافه گوئی و یک مداخله جویی آشکار است. نظام جمهوری اسلامی و مجریان انتخابات، رأی مردم را امانت و حق‌الناس و پاسداری از آن را واجب می‌دانند که احتمالا درک معنای آن برای ذهنیت تمامیت خواه مقامات آمریکایی سخت است.
ناصر کنعانی: ملت ایران با مشارکت مؤثر و پرشور خود پای صندوقهای رأی، پاسخ اظهارات مداخله جویانه را خواهند داد
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، ناصر کنعانی افزود: مقامات آمریکائی از این‌گونه اظهارات بی‌ارزش طَرفی برنخواهند بست و ملت ایران همانند گذشته در این انتخابات نیز با مشارکت مؤثر و پرشور خود پای صندوقهای رأی، پاسخ اینگونه اظهارات مداخله جویانه را محکم خواهند داد.

وی افزود : اگر سازوکار دموکراسی آمريکايی اجازه می‌داد، قطعا مردم آمریکا حکمرانان بهتری را برای خود انتخاب می‌کردند.

کنعانی گفت: نحوه برخورد با دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا که معترض به نسل‌کُشی در فلسطین و سرزمین‌های اشغالی هستند، خود گواه روشنی از کارنامه آمریکا در زمینه حقوق بشر و آزادی بیان است.

وی در پایان گفت: صحت و سلامت برگزاری انتخابات در ایران در رأی‌گیری‌های پیشین نیز اثبات شده است. نظام جمهوری اسلامی و مجریان انتخابات، رأی مردم را امانت و حق‌الناس و پاسداری از آن را واجب می‌دانند که احتمالا درک معنای آن برای ذهنیت تمامیت خواه مقامات آمریکایی سخت است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما