plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰
کد مطلب : ۳۸۹۶۷

وزیر دفاع پاکستان: آمریکایی‌ها نسل‌کشی فلسطینیان را تسهیل می‌کنند

وزیر دفاع پاکستان در واکنشی تند به موضع گیری مجلس نمایندگان آمریکا علیه انتخابات این کشور گفت: آمریکا قرن بیستم را صرف سرنگونی دولت‌های دمکراتیک کرده و اکنون نیز نسل‌کشی فلسطینیان را تسهیل می‌کند.
وزیر دفاع پاکستان: آمریکایی‌ها نسل‌کشی فلسطینیان را تسهیل می‌کنند
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، تلویزیون ملی پاکستان از واکنش دولت اسلام‌آباد علیه تصویب قطعنامه‌ای از سوی مجلس نمایندگان آمریکا علیه انتخابات پاکستان و ادعای تقلب و سرکوب احزاب سیاسی خبر داد.

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان این اقدام نمایندگان آمریکایی را ناشی از درک نادرست و ناقص آنها از وضعیت سیاسی و روند انتخابات پاکستان دانست.

در همین حال، "خواجه محمد آصف" وزیر دفاع پاکستان نیز طی پیامی گفت که مجلس آمریکا خواهان تحقیقات بی‌طرفانه درخصوص انتخابات پاکستان و ادعای بی نظمی در آن شده است.

وی افزود: این مطالبه از سوی کشوری است که قرن بیستم را صرف براندازی حکومت‌های منتخب و دولت‌های دموکراتیک کرده و در حال حاضر نسل‌کشی فلسطینیان را تسهیل می‌کند.

وزیر دفاع پاکستان اظهار داشت که باید به تاریخچه انتخابات آمریکا به ویژه در سال ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰ نگاه کرد، جایی که جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها مدعی تقلب و مداخله خارجی شدند، آیا نباید از سازمان ملل درخواست تحقیقات کرد؟

انتخابات پارلمانی پاکستان روز هشتم فوریه مطابق با پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ برگزار شد. این انتخابات شامل مجلس ملی و چهار مجلس ایالتی در پنجاب، خیبرپختونخوا، سِند و بلوچستان بود.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما