plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۰
کد مطلب : ۳۵۶۷۹

ارتش متجاوز اسرائیل تیپ گولانی را از غزه خارج کرد

آیا نقشه تخریب لبنان در سر صهیونیست‌هاست؟
رسانه‌های صهیونیستی پنجشنبه شب گزارش دادند، ارتش متجاوز اسرائیل تیپ گولانی را که در غزه متحمل خسارت‌های سنگین شده و بسیاری از نیروهای خود را از دست داده، از این باریکه خارج کرد.
ارتش متجاوز اسرائیل تیپ گولانی را از غزه خارج کرد
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی گزارش داد، ارتش رژیم صهیونیستی تیپ گولانی را به دلیل کشته شدن بسیاری از نیروهای این تیپ از غزه خارج کرد.

این رسانه صهیونیستی افزوده است: مقامات سیاسی (رژیم) اسرائیل به زودی به بررسی انتقال به مرحله بعدی جنگ در غزه از جمله ارزیابی نیروهای این رژیم که در داخل این باریکه هستند، خواهند پرداخت.

پایگاه عبری زبان واللا نیز گزارش داد، مرحله بعدی جنگ در غزه، مرخص کردن سربازان ذخیره، ایجاد حصار امنیتی و انجام حملات متمرکز تر است.

پیش تر سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفته بود که نیروهای نظامی این رژیم حملات خود در شمال و جنوب غزه را عمیق تر خواهند کرد.

این در حالی است که مجاهدان گردان‌های القسام دیروز پنجشنبه گروهی از کماندوهای ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه التوأم در شمال شهر غزه با سلاح تیربار هدف قرار دادند که در این عملیات ۱۱ نفر از این نیروها به هلاکت رسیدند.

رژیم صهیونیستی که با هدف از بین بردن گروه‌های مقاومت فلسطین از جمله حماس و آزادی اسرای خود به غزه لشکرکشی کرده بود، بعد از هفته‌ها جنایت در این منطقه به اهداف خود نرسید و برای یک هفته به مذاکره با مقاومت روی آورد.

زیاده خواهی تل آویو در برنامه تبادل اسرا موجب شکست مذاکرات و در نهایت از سرگیری جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شد.

ارتش اشغالگر صهیونیستی صبح جمعه (دهم آذرماه) پس از پایان موعد آتش بس موقت در غزه، بمباران این باریکه غزه را از سرگرفت.

در هفتاد و هفت روز گذشته در اثر بمباران وحشیانه مناطق مسکونی غزه بیش از 20 هزار فلسطینی به شهادت رسیده اند.

انتهای پیام/*
 
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما