plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
کد مطلب : ۳۵۴۵۱

یک اسیر اسرائیلی: نه از حماس بلکه از کشته شدن در حملات اسرائیل ترسیدیم

یکی از گروگان‌های آزاد شده اسرائیلی در وقفه بشردوستانه در دیدار با نتانیاهو با اشاره به تیراندازی بالگردهای اسرائیل به آن‌ها در هفتم اکتبر گفته است که نه از حماس بلکه از کشته شدن در حملات اسرائیل ترسیده‌اند.
یک اسیر اسرائیلی: نه از حماس بلکه از کشته شدن در حملات اسرائیل ترسیدیم
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، از آغاز عملیات «طوفان اقصی» حماس که به دنبال موارد نقض حقوق بشر از سوی اسرائیل آغاز شده بود، دو ماه گذشت.

از سوی دیگر، حملات بی وقفه رژیم صهیونیستی به نوار غزه به صورت هوایی و زمینی از آن تاریخ همچنان ادامه دارد.

در این میان طی وقفه بشردوستانه در ماه نوامبر، ۸۱ اسیر اسرائیلی از سوی حماس و ۲۴۰ اسیر فلسطینی نیز از سوی اسرائیل آزاد شدند.

به دنبال آزادی این افراد اظهارات مربوط به آن ها نیز در رسانه‌های مختلف منتشر شد.

یکی از گروگانان آزاد شده اسرائیلی گفت که هلیکوپترهای اسرائیلی وقتی که آن‌ها در غزه بودند، به سمتشان تیراندازی کرده است.

یافته‌ها نشان می‌دهد که این ادعا نخست از سوی شبکه سی‌ان‌ان آمریکا منتشر شده است.

سی‌ان‌ان در خبری با سرخط «فایل صوتی نشانگر خشم گروگانان اسرائیلی علیه نتایاهو است»، جزئیات نشست این افراد با نخست وزیر اسرائیل را منتشر کرد.

در این خبر اظهارات یکی از گروگانان در مورد تیراندازی بالگردها در پاراگراف چهارم منتشر شده است.

یکی از زنان اسرائیلی که به همراه فرزندانش آزاد شده بود، در فایل صوتی می‌گوید: احساسی که داشتیم این بود که کسی چیزی انجام نمی‌دهد. واقعیت این بود که جایی که ما پناه برده بودیم بمباران شد و باید بیرون می‌رفتیم که مجروح شدیم. خارج از این (هفتم اکتبر) مسیر‌مان نیز مورد بمباران بالگردها قرار گرفت.

بر اساس گزارش یکی از سایت‌های خبری اسرائیل به نام «وای‌نت» در رابطه با جزئیات این نشست، گروگانان و نزدیکان آن‌ها به دلیل حملات هوایی اسرائیل به غزه واکنش نشان دادند.

یکی از گروگانان آزاد شده اسرائیلی می‌گوید: در تونل بودیم و نه از حماس بلکه از کشته شدن در حملات اسرائیل ترسیدیم. بعدا هم مقامات ما می‌گفتند که حماس ما را کشته است. برای همین خواستار آغاز تبادل اسرا و بازگشت همه به خانه‌هایشان هستم. وی همچنین از نتانیاهو خواستار اعلام آتش بس در غزه شده است.آ نا تو لی

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما