plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
کد مطلب : ۳۵۳۳۷

واکنش کرملین به موج تازه درگیری‌ها در غزه؛ تمرکزمان بر آزادی اتباع‌مان است

دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اظهار داشت کرملین ترجیح می دهد اخبار مربوط به تمدید آتش بس بشردوستانه در نوار غزه را ببیند، اما با وجود از سرگیری درگیری ها، مسکو به تماس ها برای آزادی گروگان های باقی مانده تبعه روسیه ادامه خواهد داد.
واکنش کرملین به موج تازه درگیری‌ها در غزه؛ تمرکزمان بر آزادی اتباع‌مان است
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، پسکوف در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما البته ترجیح می‌دهیم اخباری در مورد تمدید دوباره آتش بس بشردوستانه ببینیم؛ اینطور به نظر ما می رسید با توجه به ابعاد فاجعه انسانی که در حال حاضر غزه دارد از سر می گذراند و با در نظر گرفتن پایان نیافتن روند آزادی گروگان ها، این کار مناسب‌تر و مصلحت تر باشد. اما با وجود از سرگیری عملیات نظامی، ما به تلاش‌ها و تماس‌های خود با همه طرف‌های ذیربط ادامه می‌دهیم تا شهروندان روس باقی مانده در آنجا را آزاد کنیم".

صبح روز اول دسامبر، سرویس مطبوعاتی رژیم صهیونیستی مدعی شد که حماس آتش بس در نوار غزه را نقض کرده و به سمت اراضی اشغالی آتش گشوده و در این رابطه ارتش اسرائیل درگیری ها را در این منطقه از سر گرفته است. بر اساس اعلام وزارت بهداشت نوار غزه، در سه ساعت اول پس از پایان آتش بس، 32 فلسطینی قربانی حملات دیوانه وار صهیونیست‌ها شدند و ده ها نفر زخمی شدند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما