plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱
کد مطلب : ۳۴۸۵۷

حمله جنگنده‌های اسرائیل به مناطق مرزی جنوب لبنان

ساکنان جنوب لبنان می‌گویند که روز شنبه یکی از شدیدترین حملات اسرائیل در طول هفته‌های اخیر به این کشور را شاهد بودند و حزب‌الله نیز اعلام کرد که همزمان حملاتی را به مواضع اسرائیل در مناطق مرزی لبنان با سرزمین های اشغالی انجام داده است.
حمله جنگنده‌های اسرائیل به مناطق مرزی جنوب لبنان
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، ارتش رژیم صهیونیستی مدعی است در پاسخ به حملات پیشینی که از خاک لبنان علیه مواضع این رژیم اشغالگر انجام شده بود، جنگنده‌های اسرائیلی نیز روز شنبه مواضعی در جنوب لبنان را هدف قرار داده‌اند.

رویترز همچنین به نقل از یک منبع لبنانی آگاه نوشت که حزب الله در آخرین حملات خود علیه مواضع صهیونیست ها، موشک قدرتمندی را استفاده کرده است که تا کنون در نبردهایش استفاده نکرده بود.

به گفته این منبع، حملات جدید حزب‌الله از روستاهای «عيتا الشعب» و «رمیش» در جنوب لبنان علیه مواضع صهیونیست ها در مناطق مرزی اراضی اشغالی انجام شده است.

ارتش اسرائیل نیز اعلام کرد که برخی از مکان‌هایی که امروز به آنها حمله شده، زیرساخت‌های نظامی، انبارهای موشک و تجهیزات مورد استفاده حزب‌الله بوده است.

به نوشته رویترز، درگیری‌هایی که از ۷ اکتبر میان حزب‌الله لبنان و صهیونیست ها روی داده، شدیدترین درگیری میان دو طرف از زمان جنگ ۲۰۰۶ میلادی بوده است؛ با این وجود این درگیری‌ها به مناطق مرزی لبنان و سرزمین های اشغالی محدود شده است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما