plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
کد مطلب : ۳۰۶۵۴

الحاق ناو اقیانوس‌پیما و ۹۵ شناور موشک‌انداز به ناوگان نیروی دریایی سپاه

مراسم الحاق ناو اقیانوس‌ پیمای شهید مهدوی و ۹۵ شناور موشک‌انداز به ناوگان نیروی‌دریایی سپاه برگزار شد. برد موشکی این شناور ها بین ۱۰ تا ۱۸۰ کیلومتر است و بنا به گفته کارشناسان این اولین بار است که چنین شناور هایی با این ویژگی طراحی شده است.
الحاق ناو اقیانوس‌پیما و ۹۵ شناور موشک‌انداز به ناوگان نیروی دریایی سپاه
به گزارش سرویس سیاسی ایصال نیوز، مراسم الحاق ناو اقیانوس‌ پیمای شهید مهدوی و ۹۵ شناور موشک‌انداز به ناوگان نیروی‌دریایی سپاه برگزار شد. برد موشکی این شناور ها بین ۱۰ تا ۱۸۰ کیلومتر است و بنا به گفته کارشناسان این اولین بار است که چنین شناور هایی با این ویژگی طراحی شده است.

مراسم الحاق ناو اقیانوس‌ پیمای شهید مهدوی و ۹۵ شناور موشک‌انداز به ناوگان نیروی‌دریایی سپاه برگزار شد.

برد موشکی این شناور ها بین ۱۰ تا ۱۸۰ کیلومتر است و بنا به گفته کارشناسان این اولین بار است که چنین شناور هایی با این ویژگی طراحی شده است.

photo_2023-03-09_10-03-24

مراسم الحاق ناو اقیانوس‌ پیما و ۹۵ شناور موشک‌انداز به ناوگان نیروی‌دریایی سپاه در منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در شهر بندرعباس با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه و سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه برگزار شد.

photo_2023-03-09_10-03-22

شناور‌های راکت‌انداز سپاه ‌‌موشک‌انداز‌ شدند‌

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: شناور‌های راکت‌انداز در کلاس شناور‌های عاشورا و طارق به موشک‌انداز‌ها با برد موشکی حداقل ۱۰ و حداکثر بیش از ۱۸۰  کیلومتر برد تبدیل شدند‌ که ‌در جهان بی‌سابقه است.

ناو اقیانوس پیمای «شهید نادر مهدوی» ‌‌قابلیت حمل و عملیاتی کردن انواع بالگرد‌ها، پهپاد‌ها، شناور‌های تندرو موشک انداز و سامانه‌های موشکی، پدافندی و راداری را داراست.

این ناو با تمام تجهیزات و امکانات لازم آماده انجام ماموریت‌های اقیانوسی با ایجاد امنیت پایدار خطوط مواصلاتی دریایی و امداد رسانی به ناوگان تجاری و صیادی جمهوری اسلامی و کشور‌های منطقه‌ است.

با پیوستن این شناور سنگین به ظرفیت‌های نیروی دریایی سپاه، ماموریت دریادلان سپاه برای حضور مقتدر در آب‌های دوردست، از امروز آغاز شد./ها

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما