plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۹
کد مطلب : ۲۵۲۶
با نقض قوانین بین المللی

جنگنده های اسرائیل از آسمان لبنان، حومه دمشق و حمص را هدف قرار دادند

سامانه پدافند سوریه تعدادی از موشک های جنگنده های رژیم صهیونیستی را منهدم کرد
یک مقام نظامی سوریه اعلام کرد که سحرگاه امروز دوشنبه، سامانه پدافند هوایی ارتش سوریه تعدادی از موشک‌های شلیک شده توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به برخی مواضع نظامی در حومه دمشق و حمص که از طریق حریم هوایی لبنان انجام گرفته بود را منهدم کرد و در اثر اصابت تعدادی از راکت های شلیک شده 4 نفر از غیرنظامیان سوری کشته و 21 نفر نیز زخمی شدند.
جنگنده های اسرائیل از آسمان لبنان، حومه دمشق و حمص را هدف قرار دادند
به گزارش ایصال نیوز به نقل از خبرگزاری سوری «سانا»، یک مقام نظامی سوریه اعلام کرد که سحرگاه امروز دوشنبه، سامانه پدافند هوایی ارتش سوریه با موشک‌های شلیک شده از جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به برخی مواضع نظامی در حومه دمشق و حمص که از طریق حریم هوایی لبنان انجام گرفته بود، به مقابله برخاست و تعدادی از راکت های شلیک شده دشمن را منهدم کرد.
بر اثر این تجاوز رژیم صهیونیستی، 4 غیرنظامی از جمله یک کودک شهید و 21 تن نیز زخمی شدند. بر اثر شدت انفجار‌ها در آسمان دمشق، شیشه‌های چند منزل مسکونی در شهرک صحنایا فرو ریخت و چند نفر از شهروندان نیز زخمی شدند.
شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه هم تصاویر اولیه حمله موشکی بامداد دوشنبه به مناطق اطراف دمشق و حمص پخش کرد و اعلام کرد: پدافند هوایی ارتش سوریه به موشک های مهاجم در دو منطه الکسوه و الدیماس در جنوب و غرب دمشق و منطقه الوسطی در حمص واکنش نشان داد و شماری از آنها را سرنگون کرد.
العالم نیز خبر داد که پدافند هوایی سوریه حملات راکتی به حومه دمشق و مناطقی در حمص را خنثی کرده است.
تلویزیون المیادین نیز از صدای انفجار در مرز لبنان و سوریه خبر داده و گفته این صداها همزمان با پرواز جنگنده های اسرائیلی در ارتفاع کم بوده است.
رژیم صهیونیستی بارها با نقض هوایی آسمان لبنان و سوریه با بمباران و حمله موشکی به اهدافی در مناطق مختلف سوریه هجوم برده و بارها ادعا کرده با اطلاع ارتش روسیه، محموله های سلاح حزب الله و ایران را هدف قرار داده است. سازمانهای بین المللی همواره در برابر تجاوزات هوایی و کشتار غیرنظامیان سوری توسط رژیم صهیونیستی سکوت کرده اند.
انتهای پیام/*
۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما