plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۴
کد مطلب : ۲۳۸۵
روز فوق‌العاده امیر غفور برابر استرالیا

والیبالیستهای ایرانی استرالیا را نیز شکست دادند

ورزشگاه رضازاده اردبیل اینروزها شور و نشاط ایران و ایرانی را رقم می زند
شاگردان کولاکوویچ امروز برای حفظ رکورد شکست ناپذیر بودن در خانه، وارد زمین شدند و در اردبیل با حمایت تماشاگران ایرانی، با کسب یک پیروزی شیرین دیگر، دل میلیونها بیننده تلویزیونی را در ایران مانند بازی دیروز با پرتغال، شاد کردند. تیم ملی والیبال ایران در یک بازی کاملا برتر توانست از سد استرالیا با نتیجه 3 بر صفر عبور کند و به دهمین برد خود دست پیدا کند.
والیبالیستهای ایرانی استرالیا را نیز شکست دادند
به گزارش ایصال نیوز والیبالیستهای ایرانی، شنبه در ورزشگاه رضازاده اردبیل در یک بازی روان و تکنیکی حریف استرالیایی را با نتیجه 3 بر 0 بدرقه کردند. در این بازی دیدنی، استرالیا در برابر والیبالیست های غیور ایرانی حرفی برای گفتن نداشت و هر سه ست بازی را به تیم ایران واگذار کرد.
شاگردان کولاکوویچ امروز برای حفظ رکورد شکست ناپذیر بودن در خانه، وارد زمین شدند و در اردبیل با حمایت تماشاگران ایرانی، با درخشش در بازی با استرالیا و کسب یک پیروزی شیرین دیگر، دل میلیونها بیننده تلویزیونی را در ایران مانند بازی دیروز با پرتغال، شاد کردند.
***
نتیجه مسابقه:
ست اول: ایران 25 - استرالیا 19
ست دوم: ایران 25 - استرالیا 19
ست سوم: ایران 25 - استرالیا 14
***
گفتنی ست تیم ایران، همچنان تیم اول جدول رده بندی است و شاگردان کولاکوویچ در این مسابقه نیز به بهترین شکل موفق و پیروز شوند تا همچنان صدر نشینی لیگ والیبال ملتها را حفظ کنند.

انتهای پیام/*
۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما