plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷
کد مطلب : ۱۹۵
ابتکار:

42 درصد تسهیلات اشتغال پایدار به زنان اختصاص یافته است

معصومه ابتکار عصر چهارشنبه در مراسم بهره برداری از سه طرح صنعتی و کارآفرینی در شهرستان ری گفت: سیاست اصلی دولت در شهرها و روستاهای کوچک حمایت از فعالیت های کارآفرینی به طور کلی و حمایت از زنان و دختران سرپرست خانوار به طور خاص است.
42 درصد تسهیلات اشتغال پایدار به زنان اختصاص یافته است
به گزارش ایصال به نقل از ایرنا، وی با اشاره به اینکه زنان استفاده کننده از تسهیلات اشتغال پایدار بر اساس آمارهای رسمی در ایجاد اشتغال و کارآفرینی از مردان عملکرد بهتری داشته اند، افزود: دولت با جدیت به دنبال حل مشکلات و موانع تولید و اشتغال زنان در مناطق مختلف کشور است.
ابتکار در ادامه به تهدیدات و تحریم های ظالمانه آمریکا بر علیه ملت ایران اشاره کرد و یادآور شد: تمامی کسانی که در این شرایط نابسامان اقتصادی به دنبال کارآفرینی و ایجاد اشتغال هستند، کار بسیار بزرگ و فدارکارانه ای را در جهت توسعه و پیشرفت کشور انجام می دهند.
وی اضافه کرد: سیاست های دولت در جهت رفع مشکلات بروکراسی اداری و حذف قوانین دست و پا گیری است که مسیر تولید و اشتغال کشور را تحت تاثیر خود قرار داده اند.
به گزارش ایرنا، همزمان با ششمین روز از ایام الله دهه فجر 3 واحد صنعتی تولید چرخ خیاطی، کارخانه تولید نان حجیم و استاندارد درشهرک صنعتی شمس آباد و مرکز کارآفرینی و اشتغالزایی بانوان روستای قمصر با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده، جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری و جمعی از مسئولان محلی به بهره برداری رسید.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد است.
انتهای پیام /*
۰
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما